p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 14.0px Times}
În timp ce majoritatea constructorilor încearcă, în ultima vreme, să-și creeze o imagine de marcă distinctă și unitară, în premieră, Skoda merge contra curentului. Facelift-ul binemeritat operat celei de-a treia generații a best-seller-ului Octavia, care a apărut în 2013, nu aduce nici cu Superb, nici cu SUV-ul Kodiaq, nici cu Fabia/Rapid. Cel puțin la partea frontală, la nivelul farurilor, cehii au schimbat liniile trasate de Jozef Kaban, care aminteau de conceptul VisionD din 2011, grefând blocuri optice cu patru “ochi”, în stilul mai bătrânelor Mercedes E-Klasse (W212, 2009 – 2016) și Lexus GS (S190, 2006 – 2011). Design-ul este interesant, dar rupt de restul gamei.
AFLĂ toate detaliile despre facelift-ul Skoda Octavia III pe www.rotatiipeminut.ro