Compania care produce automobilele de lux Maserati, parte a grupului Fiat, intenționează să îşi dubleze reţeaua de dealeri până în 2015, la circa 500, pentru a face faţă cererii ridicate pentru modelele Ghibli şi Quattroporte ale companiei.
„Sunt necesare pentru a face faţă cererii”, a declarat directorul general al Maserati, Harald Wester, într-un interviu acordat Bloomberg la o expoziţie organizată de companie pentru a sărbători 100 de ani de existenţă, informează Mediafax.
Investiţiile Fiat în brandul Maserati sunt parte a unei strategii care vizează creşterea vânzărilor de maşini de lux produse de grup în Italia, astfel încât să revină pe profit în Europa. Fiat are ca obiectiv creşterea de aproape cinci ori a vânzărilor Maserati până în 2018, la 75.000 de maşini. Livrările din acest an vor atinge până la sfârşitul lunii iunie 15.400 de unităţi, nivelul înregistrat pentru întreg anul trecut, a spus Wester.
„Ritmul de creştere justifică investiţiile de până acum şi ne dă încredere pentru noi investiţii şi noi proiecte”, a spus Wester.
Maserati vrea să-şi crească veniturile de peste trei ori, la 6 miliarde de euro până în 2018, odată cu introducerea de noi modele, printre care primul SUV al brandului şi maşina sport Alfieri. Cea mai ieftină maşină Maserati este în prezent modelul Ghibli, de 66.900 de dolari.