Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat că gestionează vânzările de publicitate pentru canalul Eurosport în România, informează un comunicat trimis Mediafax.
Echipa Discovery România asigură vânzarea spoturilor standard, dar şi a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clienţilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive. Echipa de vânzări din România a Discovery Networks gestionează vânzările de spoturi şi soluţii non-standard pentru Discovery Channel, TLC şi Animal Planet de mai bine de şase ani, Eurosport completând acest portofoliu.
Canalul este prezent în ofertele tuturor operatorilor de cablu din România, oferind conţinut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis şi snooker, până la sporturile cu motor, cele de iarnă şi ciclism, inclusiv competiţii renumite precum Roland Garros și Turul Franţei.
Eurosport este un canal din ce în ce mai urmărit în România, înregistrând o creştere de 33% a audienţei (public comercial, 18 – 49 de ani) în perioada ianuarie – iunie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Recent, finala feminină de la Roland Garros a generat audienţe record în istoria Eurosport, generând o cotă de piaţă de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost al doilea cel mai urmărit canal din România la momentul respectiv.
În România, Eurosport a achiziţionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League până în 2016, oferindu-le clienţilor de publicitate o şansă unică de a ajunge la publicul masculin. Grupul Eurosport, cea mai importantă platformă multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989. În prezent, Eurosport ajunge în 133 de milioane de case din 54 de ţări. În limba română, televiziunea Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 s-a lansat Eurosport în High Definition.