-0.6 C
București
marți, 31 decembrie 2024
AcasăSpecialDiscovery Networks va vinde publicitate pentru Eurosport în România

Discovery Networks va vinde publicitate pentru Eurosport în România

Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat că gestionează vânzările de publicitate pentru canalul Eurosport în România, informează un comunicat trimis Mediafax.

Echipa Discovery România asigură vânzarea spoturilor standard, dar şi a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clienţilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive. Echipa de vânzări din România a Discovery Networks gestionează vânzările de spoturi şi soluţii non-standard pentru Discovery Channel, TLC şi Animal Planet de mai bine de şase ani, Eurosport completând acest portofoliu.

Canalul este prezent în ofertele tuturor operatorilor de cablu din România, oferind conţinut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis şi snooker, până la sporturile cu motor, cele de iarnă şi ciclism, inclusiv competiţii renumite precum Roland Garros și Turul Franţei.

Eurosport este un canal din ce în ce mai urmărit în România, înregistrând o creştere de 33% a audienţei (public comercial, 18 – 49 de ani) în perioada ianuarie – iunie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Recent, finala feminină de la Roland Garros a generat audienţe record în istoria Eurosport, generând o cotă de piaţă de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost al doilea cel mai urmărit canal din România la momentul respectiv.

În România, Eurosport a achiziţionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League până în 2016, oferindu-le clienţilor de publicitate o şansă unică de a ajunge la publicul masculin. Grupul Eurosport, cea mai importantă platformă multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989. În prezent, Eurosport ajunge în 133 de milioane de case din 54 de ţări. În limba română, televiziunea Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 s-a lansat Eurosport în High Definition.

 

Cele mai citite

OMS cere din nou Chinei date despre înţelegerea modului în care a început pandemia

Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a cerut din nou Chinei – la cinci ani de la începutul pandemiei covid-19 – să împărtăşească datele şi...

Un jaf armat asupra unui convoi al Programului Alimentar Mondial (PAM) s-a soldat cu doi morți în Fâșia Gaza

Două persoane au fost ucise duminică în Fâşia Gaza, unde situaţia umanitară este critică după mai bine de un an de război, în cursul...

Care ar fi prima ipoteză a prăbușirii avionului Jeju Air 2216 în Coreea de Sud

Continuă investigaţiile pe Aeroportul Internațional Muan, din Coreea de Sud, după catastrofă aviatică în care au pierit 179 de oameni. Încă nu se știe ce...
Ultima oră
Pe aceeași temă