Meciul România – Finlanda, încheiat cu scorul de 1-1, din cadrul preliminariilor Euro 2016, a fost urmărit, în fața televizoarelor, de 2,423 milioane de telespectatori. Partida de pe Arena Națională, de joi seara, a fost transmisă de TVR1.
În intervalul orar 21,47-23,35, ratingul mediu a fost de 13,1% și o cotă medie de piață (market share) de 30% la nivel național, care a permis TVR să înregistreze cea mai mare audiență pe teritoriul României în ziua de 8 octombrie, potrivit Agerpres.
În mediul urban, partida a fost urmărită de 1,485 milioane spectatori (rating mediu 14,7% , share mediu 31,9%), dintre care 757.000 reprezintă targetul comercial (14,9% rating mediu, respectiv 34,4% cotă medie de piață).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de finalul primei reprize, la ora 22,31, când 3,019 milioane de români urmăreau încercările tricolorilor de a marca (rating 16,4%, share 34,9% la nivel național). Același minut de aur a fost și cel mai urmărit de publicul urban, la ora 22,31 înregistrându-se 1,820 milioane telespectatori (rating 18%, share 36,7%), precum și pe tronsonul de public comercial, 922.000 de persoane din acest segment (rating 18,2%, share 39,1%) urmărind TVR 1, la momentul menționat.
Din 1960, de la preliminariile primului turneu european de fotbal, TVR a transmis, o dată la patru ani, meciurile României în calificările pentru Campionatul European. De atunci s-au disputat 14 ediții, EURO 2016 fiind ediția cu numărul 15. Toate meciurile României de calificare la UEFA EURO 2016 sunt în direct și exclusiv la TVR.