Aeroportul International din Cluj-Napoca ar putea deveni unul dintre cele mai mari din Europa de Est. Conducerea aerobazei a pus la punct o strategie care arata ca va avea nevoie de investitii de circa 150 de milioane de euro. In prezent, ca numar de calatori, unitatea se afla pe locul III in Romania, dupa Aeroportul Otopeni-Bucuresti si dupa cel din Timisoara. Totodata, Clujul dispune de un terminal care poate procesa 300 de calatori pe ora. In perioada urmatoare ar trebui prelungita pista de aterizare la 2.100 de metri. Platforma de imbarcare poate gazdui opt aeronave de tip Boeing.
Aerobaza este legata prin linii regulate de destinatii din Ungaria, Austria, Italia, Germania si Franta. Astfel de curse ar putea fi deschise si spre Cehia si Anglia.
Exista si curse charter sezoniere catre Malta, Cipru, Tunisia, Grecia si Bulgaria. Pe Aeroportul International Cluj-Napoca sunt trei operatori: "Tarom”, "Carpatair” si "Clubair”. Toti acestia si-au marit constant numarul de curse. Conducerea aeroportului se lupta acum sa atraga si companiile low-cost. Conducerea aerobazei vrea sa construiasca inca un terminal pentru pasageri, situat la 20 metri distanta de cel care exista deja. In plus, ar urma sa fie ridicat si un terminal cargo, cu o capacitate de stocare de 300 de tone pe zi si cu o capacitate de operare de 50 de tone pe ora.