80% dintre familii le fac copiilor lor cadouri de Moș Nicolae, potrivit unui studiu realizat de Mednet Marketing Research Center. Dulciurile și jucăriile sunt printre cele mai întâlnite daruri, obiectele de îmbrăcăminte sunt pe o tendință descendentă, în timp ce cărțile înregistrează o creștere. Nu lipsesc nici nuielușele pentru copiii obraznici
Studiul mai arată că numărul familiilor ce intenționează să le facă daruri de Moș Nicolae copiilor este la același nivel ca anul trecut. Bugetul alocat achiziționării de cadouri va fi, la nivel declarativ, de 294 lei, puțin mai mare decât cel de anul trecut. Aproape 50% dintre persoanele intervievate spun că intenționează să cheltuiască cu această ocazie între 100 și 250 lei.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 25 – 28 noiembrie 2014. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.