ANUNŢ
Având în vedere prevederile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale H.G.R. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:
CONSILIUL JUDEŢEAN CONSTANŢA organizează la sediul din B-dul Tomis nr.51, cam.257, concurs de ocupare prin promovare a funcţiei publice de conducere vacante:
Şef Serviciu, studii superioare – Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte din cadrul Direcţiei Generale Economico-Financiare – 1 post;
Concursul va avea urmatoarele probe:
– proba scrisă în data de 09.10.2018, ora 10
– proba interviu în data de 11.10.2018.
Condiţiile de participare la concurs sunt:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul : Drept ;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– cursuri : cunoştinţe în domeniul Managementului Achiziţiilor Publice şi Expert Achiziţii Publice absolvite cu atestat / certificat / diplomă;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani;
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
– să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii;
Dosarele de concurs se vor depune la cam. 241, în perioada 03.09.2018 – 24.09.2018 şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 143 din HGR nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare :
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
Copiile de pe acte se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.
Persoană de contact: Miroiu Daniela – Inspector Superior – telefon 0241/48.84.33, email daniela.miroiu@cjc.ro
Relaţii suplimentare se pot obţine în programul: de luni până joi între orele 8-16,30 şi vineri între orele 8-14,00.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Consiliului Judeţean Constanţa şi se publică pe pagina de Internet www.cjc.ro.