Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea Astaldi SpA – FCC Construccion SA – Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL câştigătoare a licitaţiei pentru reabilitarea la standarde europene a subtronsonului km 614 (Radna) – Cap Y Bârzava (2a).
Secțiunea de cale ferată este situată în vestul țării, în apropiere de punctul de trecere a frontierei Curtici, pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa.
Este vorba de un tronson de 44,706 km, pe care vor fi înlocuite șinele și terasamentul, astfel încât să permită circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h. În cadrul acestui proiect se vor executa lucrări de terasamente şi consolidări pe 44,706 km, de construire a 13 poduri noi (dintre care două peste râul Mureș), modernizarea a 39 de podeţe, lucrări civile în cinci gări, lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS.
Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a contractului este de 1.689.959.733,89 lei (fără TVA), adică aproximativ 375 milioane de euro.