Recent a avut loc lansarea celui dintai volum al publicatiei „Superbrands Romania”, cea mai importanta carte de prezentare a brandurilor de top dintr-o tara. Programele Superbrands, prin care asemenea carti sunt editate in 60 de tari ale lumii, exista de 10 ani si sunt realizate de Organizatia Internationala Superbrands infiintata in Marea Britanie in 1995.
Carte de capatai a brandurilor din Romania
Cea dintai carte „Superbrands” din Romania prezinta 66 de branduri reprezentative care exista pe piata romaneasca, dintre aceste marci 30% fiind autentic romanesti. Primul volum „Superbrands Romania” se va distribui prin intermediul retelei de birouri Superbrands, in toate cele 60 de tari unde acestea sunt implementate, iar in tara vor putea fi consultate gratuit, in Bucuresti si in alte 17 orase importante, prin intermediul retelei de librarii Carturesti si Humanitas.
Veritabila carte de capatai a marcilor romanesti, „Superbrands Romania” este editata in conditii grafice excelente si respecta toate rigorile si structura cartilor „Superbrands”. Informatiile, furnizate in limba engleza, sunt grupate in capitolele „Piata”, „Realizari”, „Istoric”, „Produs”, „Evolutii recente”, „Promovare”, „Valoarea marcii”. De asemenea, sunt prezentati, sub titulatura Brands Guardians, specialistii-cheie ai companiilor, carora li se datoreaza dezvoltarea, promovarea si protejarea imaginii fiecarui brand.
Povestea fiecarui brand inclus in cartea „Superbrands Romania”, vol. 1, poate fi citita on-line, pe site-ul www.superbrandsromania.com.
Organizatia Internationala Superbrands
In prezent, birouri ale OIS exista in Franta, Italia, Finlanda, Polonia, Egipt, Singapore, Australia, Filipine, Nigeria, Japonia, SUA etc. OIS a condus peste 6500 de studii de caz asupra brandurilor de succes, prezentarile acestora fiind ulterior incluse in publicatiile Superbrands, care au devenit purtatorii de imagine ai tarilor respective in intreaga lume.
Numai in 2005 au fost editate in Europa 18 astfel de publicatii care au fost citite, in primele luni de la aparitie, de peste 1.000.000 de consumatori de specialitate.
Este de asteptat ca volumul „Superbrands Romania”, la a carui lansare a participat si Bill Colgrave, presedinte al OIS si fondator al programelor Superbrands, sa se bucure, la randu-i, de o larga audienta.