6.8 C
București
miercuri, 25 decembrie 2024
AcasăSpecialPiata pentru marketingul ad-hoc

Piata pentru marketingul ad-hoc

Compania de marketing ad-hoc Research International, cu o prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial, isi extinde activitatea si pe piata romaneasca. Aceasta decizie vine dupa ce piata cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de mai bine de 35 de milioane de euro pana in 2009.
In acest an, compania va pune accentul pe crestere si pregatirea profesionala a echipei de cercetatori pentru implementarea metodologiilor proprietare, echipa estimata ca va ajunge la mai mult de 70 de angajati pana in 2009. "Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si implicit pentru firmele de cercetare de piata. Compania isi propune ca pana in anul 2009 sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 milioane de euro", ne-a declarat Marian Flangea, CEO Research International Romania.
La nivelul Romaniei, Research International considera industriile de date, IT si telecomunicatii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare ca fiind cele cu potentialul cel mai ridicat de crestere in urmatorii trei ani. Dezvoltarea in Romania este sustinuta si de interesul manifestat de marile companii multinationale pentru piata romaneasca.
Research International este liderul international in ceea ce priveste cercetarile de marketing de tip ad-hoc. Compania a fost fondata in 1962 si este parte din cel mai mare grup de comunicare de marketing, WPP.

Cele mai citite

Atracții turistice care-și închid porțile în 2025

Unele muzee, situri naturale și hoteluri și-au luat rămas bun pentru totdeauna în acest an, cum ar fi emblematicul club parizian Chez Michou Călătoria globală...

Programul de guvernare propune stimulente pentru tinerii absolvenți și subvenții pentru angajatori

Tinerii absolvenți care se angajează pentru prima dată cu un contract de muncă pe perioadă nedeterminată vor primi o primă de stabilitate pe o...

Raport ASF: Piața asigurărilor din România a crescut cu 11% în primele nouă luni din 2024

Valoarea totală a indemnizațiilor brute plătite s-a ridicat la 8 miliarde lei, din care 82% au fost aferente asigurărilor generale Volumul total al activității de...
Ultima oră
Pe aceeași temă