DUAL Promo, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de publicitate din România, a investit la începutul lunii noiembrie peste 200.000 de dolari în echipamente de tipar digital şi printuri de mari dimensiuni.
Potrivit reprezentanţilor companiei, investiţia va fi amortizată în cel mult trei ani şi va contribui la creşterea cifrei de afaceri cu peste 10% în primul an de activitate, în prezent grupul rulând afaceri de 3.5 milioane euro.
Xerox 8080, unul dintre cele două echipamente de top pentru tipar digital, pe care Xerox le comercializează în România, satisface o gamă largă de necesităţi pentru activităţile de marketing, de la direct mail până la producţie de broşuri, pliante şi alte materiale. Echipamentul are o viteză de 80 pagini/minut şi poate imprima pe suporturi cu grosimi de până la 350 g/m2, la o dimensiune maximă 320 x 450 cm, iar datorită tehnologiei de tipărire oferă un nivel de calitate similar tiparului offset.
Xerox 8254E este ideal pentru printuri de mari dimensiuni (postere, mash-uri, afişe, bannere, afişaje POS) şi foloseşte o gamă variată de suporturi de imprimare cu lungime de până la 50 m, de la PVC, coli de banner până la materiale cretate. Viteza este de 13 m2/h, îmbunătăţind considerabil timpul de producţie.
„Segmentul de activitate în care ne-am impus de la început, respectiv materialele promoţionale, este destul de fluctuant şi unul dintre sectoarele destul de afectate de criza. Până acum, strategia noastră de dezvoltare prin extinderea gamei de servicii oferite, se pare că a fost câştigătoare şi ne-a pus la adăpost. De aceea, această investiţie reprezintă un pas strategic pentru noi, chiar şi în condiţiile în care nici piaţa de producţie publicitară încă nu şi-a revenit complet. În urma investiţiei estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 10% în primul an şi o amortizare a investiţiei în cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
„Până acum am externalizat în mare măsură ceea ce înseamnă print pentru toate proiectele pe care le-am avut în derulare. De acum însă vom putea face producţia in-house cu costuri mai scăzute, la o calitate net superioară. De asemenea, avem în vedere pachete speciale de lucru cu agenţiile de publicitate, astfel încât să poată oferi clienţilor produse la un preţ competitiv” a adăugat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
Înfiinţată în anul 1999, DUAL Promo este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de publicitate, materiale publicitare şi promoţionale din România. Compania oferă servicii de consultanţă marketing, servicii de promovare, creaţie grafică şi DTP, producţie publicitară – tipar digital şi printuri de mari dimensiuni, import şi comercializare materiale promoţionale. Dual Promo a fost membru fondator APIIP(Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor din Industria Publicităţii) şi începând din anul 2002 membru furnizor PSI (Present Service Institute).