Cosmote România a păstrat o evoluţie financiară constantă şi pozitivă în cursul celui de-al treilea trimestru al 2010, fapt care a îmbunătăţit indicatorul EBITDA şi veniturile, în pofida cadrului economic dificil din România.
La sfârşitul lunii septembrie 2010, numărul total de clienţi Cosmote în România, excluzând clienţii Zapp, a atins 6,7 milioane, din care 20,1% sunt abonaţi. Creşterea constantă a bazei de abonaţi, în special pe segmentul business, a generat o creştere semnificativă a veniturilor. Numărul de clienţi prepaid a crescut şi el în pofida competiţiei intense pe acest segment. În acest trimestru, veniturile din servicii au crescut cu 3,4%, din care veniturile din serviciile aferente apelurilor iniţiate au crescut cu aproximativ 2%.
Veniturile totale în al treilea trimestru al anului 2010, au atins valoarea de 117,5 milioane de euro, înregistrând o creştere de 8,5% comparat cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce EBITDA a crescut până la 23,3 milioane de euro, înregistrând o creştere de 24,6% comparativ cu T2 2010, evidenţiind îmbunătăţiri ale activităţii operaţionale în urma integrării cu succes a Zapp.
“Suntem mulţumiţi de performanţa pozitivă în cel de-al treilea trimestru, având în vedere provocările contextului economic, scăderea consumului şi competiţia intensă. Am modelat în permanenţă structura costurilor pentru a ne îmbunătăţi eficienţa şi pentru a ne adapta la mediul dificil, fără a afecta calitatea serviciilor. Am continuat să ne îmbunătăţim portofoliul de produse şi servicii şi am câştigat o cotă de piaţă importantă pe segmentul corporate, întărindu-ne prezenţa pe piaţă”, a spus Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote România.
Cu o cotă de piaţă de peste 24% şi câştigând în mod constant teren pe piaţă, Cosmote România se concentrează pe întărirea prezenţei sale în cadrul segmentelor de internet mobil şi corporate, îmbunătăţindu-şi în mod constant reţeaua de acoperire şi extinzând portofoliul de produse şi servicii în beneficiul consumatorilor români.