Whirlpool România desfăşoară până la sfârşitul lunii noiembrie campania „Upgradează ce contează”, destinată consumatorilor care doresc să achiziţioneze maşini de spălat performante la preţuri accesibile. Oferta constă în posibilitatea de a alege un produs superior din punct de vedere tehnic- număr de rotaţii sau capacitate de încărcare- la preţul unui produs dintr-o categorie inferioară.
Clienţii Whirlpool pot cumpăra la preţul unei maşini de spălat de 5 kg cu 1000 rpm fie o maşină de spălat de 5 kg la 1200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm. Discounturile pentru modelele din clasa energetică A+++ pot ajunge până la 400 RON.
Produsele electrocasnice ce fac parte din campania „Upgradează ce contează” sunt maşinile de spălat cu încărcare frontală dotate cu Al 6-lea Simţ, tehnologie ce recunoaşte dimensiunea încărcăturii prin intermediul unor senzori speciali şi ajustează în mod automat resursele, pentru un ciclu de spălare optim. Maşinile de spălat cu Al 6-lea Simţ oferă cele mai bune rezultate în curăţarea rufelor, economisind cu până la 50% din timp, apă şi energie.
„Whirlpool a depus constant eforturi pentru îmbunătăţirea nivelului de trai al consumatorilor prin găsirea unor soluţii inovatoare în domeniul electrocasnicelor. În acest sens, am dezvoltat proiectul „Upgradează ce contează” ce are ca scop ridicarea standardului produselor din fiecare casă fără alte cheltuieli suplimentare,” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool România.
Comunicarea campaniei „Upgradează ce contează” este susţinută de magazinele partenere din întreaga ţară. Campania este promovată în mediul online prin instrumente specifice şi în media printr-un spot TV.