Schimbările strategice în management, noul model de leadership şi echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală sunt principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul celei de-a doua ediţii a forumului Management360, organizat în trei sesiuni.
Forumul Management 360 va prezenta tendinţele în management ca urmare a evenimentelor globale şi locale, influenţa web-ului social în leadership, precum şi cele mai noi metode de delegare şi talent management. Evenimentul va avea loc în 7 aprilie, la Hotel Howard Johnson.
Gabriela Enescu, consultant marketing StrategyStudio, recomandă participare la acest eveniment, pentru că reprezintă o ocazie de stabilire a unui networking la nivel înalt. „Mai mult, cei care vor să-şi dezvolte propria valoare profesională sau pe cea a companiei vor avea ocazia să găsească oameni, idei şi răspunsuri de care au nevoie pentru a-şi atinge obiectivele”, explică Gabriela Enescu.
Trei sesiuni
Organizat în trei sesiuni, acest forum aduce o abordare de 360° asupra domeniului management. „Prima conferinţă este o privire în viitor spre noile modele de management, determinate de schimbările globale în perioada post recesiune”, precizează Gabriela Enescu.
A doua conferinţă va aborda conceptul de leadership 2.0, ce defineşte stilul de leadership al noii realităţi marcate de transparenţă, colaborare, interactivitate şi spaţiul comun al resurselor. „Vom explora cum poţi fi lider dincolo de graniţele ţării tale, ce înseamnă leadership în noua economie, ce instrumente de management şi mijloace de comunicare devin prioritare pentru liderul 2.0 şi cum influenţează un rol de leadership global echilibrul dintre muncă şi viaţa”, completează Enescu. În finalul evenimentului, va fi o sesiune specială de coaching despre echilibrarea vieţii profesionale cu cea personală. „Sesiunea va răspunde pe rând celor mai importante întrebări despre cum este posibil să echilibrezi o carieră de succes cu o viaţă personală împlinită”, spune Enescu.
Speakeri
Forumul este dedicat segmentului cel mai consistent din sectorul corporativ, respectiv managerilor, antreprenorilor, experţilor în resurse umane, consultanţilor în afaceri, trainerilor şi specialiştilor.Pentru prima sesiune a evenimen¬tului, printre speakeri se vor număra Mihaela Nicola, CEO The Group; Mihai Bogza, preşedinte al Consiliului Administraţiei Bancpost; Mădălina Uceanu, senior HR advisor Advanced Career Solutions; Dragoş Petrescu, proprietar CityGrill, şi Daniela Florea, CEO Geo Strategies Ltd, Cambridge, Marea Britanie.
În cea de-a doua conferinţă, vor susţine prezentări Amalia Sterescu, vicepresident Global Renewals Centers, Oracle România, India şi China; Călin Tatomir, antreprenor; Aliz Kosza, CEO Fabryo şi Adrian Purcărea, country manager Freescale Semiconductor.
Sesiunea de coaching de la final va fi susţinută de Mihai Stănescu, business&life coach şi fondator al companiei RoCoach. Taxa pentru participare la eveniment este de 125 euro + TVA, iar pentru trei persoane din cadrul aceleiaşi companii participante la eveniment, preţul este de 100 euro. Mai multe informaţii, puteţi obţine pe www.bizforum.ro/management360.
SESIUNEA 1: Viitorul managementului începe acum.
Aflaţi de la oamenii momentului care sunt cele mai sustenabile strategii de management pentru perioada post-rece¬siune, care sunt tendinţele din managementul local şi cum vor fi influenţate acestea de peisajul economic din anul 2011.
SESIUNEA 2: LEADERSHIP 2.0
De la aspiraţional la inspiraţional, liderii de azi ai afacerilor se adaptează la noi realităţi. Transparenţa, dialogul, colaborarea, interactivitatea, spaţiul comun al resurselor, creşterea comunităţii sunt cuvintele cheie ce definesc noul stil de leadership şi, totodata, un salt în eficienţa organizaţională.
SESIUNEA 3: Cum echilibrezi o carieră de succes cu o viaţă personală împlinită?
Muncim pentru a trăi sau trăim pentru a munci? Sesiunea de coaching cu Mihai Stănescu, business & life coach, prezintă strategii de îmbunătăţire a performanţei şi a productivităţii prin menţinerea echilibrului dintre carieră şi viaţă personală.
În cadrul evenimentului, particpanţii vor avea ocazia să găsească oameni, idei şi răspunsuri de care au nevoie pentru a-şi atinge obiectivele
Cum influenţează schimbările globale strategiile corporaţiilor?
Cine sunt liderii noii economii?
Ce înseamna leadership în noua economie?
Cum poţi fi leader dincolo de graniţele ţării?
Ce schimbări intervin în prioritizarea competenţelor de leadership când faci management global?
Ce înseamnă „work/life balance”?
Cum generezi un plan de dezvoltare profesională şi personală?