Modelul Kadjar a fost lansat în 2015, în segmentul SUV-urilor compacte. De la început, modelul a beneficiat de experienţa partenerului Nissan în ceea ce priveşte tracţiunea integrală, potrivit companiei. La noul model, o noutate importantă o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED.
”Pe baza identitatii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retuşat partea frontala şi spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fată cat şi bara spate au noi inserţii şi detalii cromate”, se arată în comunicat.
În gamă, clienţii pot opta pentru tipuri de roţi de 17 şi 19 inch, precum şi trei culori inedite: „Vert Oural”, „Iron Blue” şi „Gray Highland „.
La interior, noul Kadjar vrea să pună accent pe confort, calitatea materialelor şi ergonomie. Partea centrală a tabloului de bord are un nou ecran multimedia. Unitatea este la acelaşi nivel cu suprafaţa tabloului de bord.
”În noua gama, modelul propune nuanţe inedite, precum şi tapiţerii avand texturi cu efect 3D. Tapiţeria Alcantara este disponibilă şi pe noua echipare Black Edition. La exterior, această versiune iese în evidenţă datorită jantelor de aliaj de 19 inch, scuturilor de protecţie în nuanţe contrastante şi oglinzile retrovizoare negre”, se arată în comunicat.
Noul SUV adoptă motorul 1.3 Tce, pe benzină, inaugurat pe Scenic şi apoi lansat pe Captur şi Megane, fiind dezvoltat de alianţă în colaborare cu Daimler. Totodată, noul Kadjar primeşte motoare diesel modernizate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx).
Transmisia integrala 4WD îi permite şoferului să aleagă modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 de grade, iar cel de degajare este de 25 de grade.