15.2 C
București
sâmbătă, 21 septembrie 2024
AcasăSpecialIdentitate vizuală pentru Capitala Culturală Europeană

Identitate vizuală pentru Capitala Culturală Europeană

Cluj-Napoca are o identitate vizuală pentru susținerea candidaturii orașului la titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2021. Lucrarea câștigătoare a fost premiată cu suma de 35.000 de lei, de către asociația care gestionează candidatura Clujului la acest titlu.

Creația câștigătoare a fost aleasă în urma unei competiții la care au participat sute de tineri creatori. Lucrarea a fost realizată de Camelia Imbuzan, director de creație al Vitrina Advertising și absolventă a Facultății de Arte Plastice din cadrul Universității de Artă și Design.

”Nu am mai considerat necesar să acordăm mențiuni, ci doar acest premiu”, a spus Florin Moroșanu, directorul general al Asociației Cluj Capitală Culturală Europeană 2021.

Conceptul ales de juriu reprezintă o cetate formată din mâini încrucișate, care ilustrează grafic și literele E și W, din cadrul sloganului ales de Asociația Cluj Capitală Culturală Europeană, ”East of West”. Cetatea este împărțită în nouă cadrane, care sugerează o fotografie aeriană a centrului orașului, iar culorile alese reprezintă cerul, acoperișurile, clădirile și spațiile verzi din Cluj.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă