Asociatia de turism din Bulgaria – BABTI a prelungit pana la sfarsitul lunii august data pana la care se primesc propuneri pentru campania de alegere a celor mai autentice simboluri nationale, informeaza novinite.com.
Nominalizarile se refera la trei categorii: monumente istorice, mostenire istorica si culturala, mancare si bautura.
"Ne-am propus sa descoperim cea mai mandra creatie bulgareasca, ceva comparabil cu Louvre, Stonehenge, tango, siesta sau matrioska", se afirma intr-un comunicat BABTI.
Votarea propunerilor va incepe la 1 septembrie si se va desfasura online, dar si cu buletine speciale, care vor fi disponibile gratuit la toate oficiile postale din Bulgaria.
Campania se va incheia in Ajunul Craciunului, iar castigatorii vor fi anuntati in ianuarie 2008.
Initiativa are sprijinul guvernului bulgar, iar cele trei simboluri vor face obiectul unor campanii publicitare internationale.
Printre propunerile deja facute se numara: Muntele Mussala, cele sapte lacuri de la Rila, ruinele de la Perperikon, fortareata medievala Tsarevets, alfabetul chirilic, Rachiul, vinul Melnik, pastrama Banitza, carnatii lukanka.