5.2 C
București
miercuri, 13 noiembrie 2024
AcasăSpecial"FanFest" concureaza campania de sute de mii de euro a "Gabriel Resources"

„FanFest” concureaza campania de sute de mii de euro a „Gabriel Resources”

Festivalul in aer liber „FanFest” (25-27 august) va aduce, in acest an, la Rosia Montana (judetul Alba) cele mai in voga trupe de rock, jazz, regae si blues din Romania si din afara tarii. Evenimentul, aflat la a treia editie, isi propune sa contracareze campania de imagine de sute de mii de euro pe care compania „Gabriel Resources” o sustine.
Toti artistii participanti vor concerta pro bono pentru a sustine campania „Salvati Rosia Montana”. Printre trupele care vor urca pe scena se numara: „Sensor”, „Slang”, „Implant” „Pentru Refuz”, „Luna Amara”, „Altar”, „Coma”, „E.M.I.L.”, „Blazzaj”, „Nightloosers”, „Da Hood”, „Morometzii”, „Zale”, „Kampec Dolores” (Ungaria), „Iordache”, „Romano G Force” (Germania), „La Papa Verde” (Germania), „No Substance” (Anglia), „Nada” (Germania), „Blanoz Distruzos”, „Travka”, „Icory”, „Guerrillas”, „Dance Trauma”, „Godmode”, „Target”, „Bio”, „Grimus”, „B.A.U.”, „Cartwheel” (Bulgaria), „Voices of Silence”, „Corbus Albus” (Moldova), „Teamsters”, „Blackbeers”, „Tapinarii”, „Oliver”, „Nociv”, „Start”, „Anexa1”, DJ Snow, Agent MC si „Injektah”.
Practic, este vorba de o tentativa de a atrage atentia asupra „problemei” Rosia Montana, comuna din Muntii Apuseni unde compania canadiano-romana „RMGC” intentioneaza sa dezvolte cea mai mare exploatare miniera de suprafata din Europa.
„Gabriel Resources”, actionarul majoritar al „Rosia Montana Gold Corporation” (80 la suta din actiuni), a cheltuit deja sute de mii de euro pentru o campanie de imagine. Unul dintre directorii companiei anuntase, la cateva luni de la debutul campaniei „Povestea adevarata”, ca bugetul care se consumase deja era de 500.000 de euro. De atunci au trecut alte cateva luni.
Desi au parte de bugete incomparabil mai mici decat cele ale lui „Gabriel Resources”, contestatarii proiectului de exploatare auro-argintifera par a avea, in schimb, idei mai eficiente, „FanFest” fiind una dintre ele. Potrivit organizatorilor, pe parcursul celor trei zile de festival,vizitatorii vor avea posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de activitati culturale, de mediu si muzicale, precum si sa participe la ateliere de lucru.
Pentru a atrage publicul mai matur si mai responsabil, cum ar fi familiile tinere, „FanFest 2006” va avea zone speciale de joaca pentru copii intre 4 si 12 ani. Pentru prima data, festivalul va gazdui o a doua scena dedicata exclusiv evenimentelor culturale, de mediu si sociale. Este vorba de un „Cort al Activitatilor Alternative”, ce va include reprezentatii teatrale si de dans, proiectii video, workshop-uri si prezentari.

Cele mai citite

Premierul Japoniei, Shigeru Ishiba, a adormit în timpul numărării voturilor pentru realegerea sa

Shigeru Ishiba, președintele Partidului Liberal Democrat (PLD), aflat la putere în Japonia, a fost văzut adormind luni în parlament, unde a fost reales prim-ministru. O...

Legea Arendei în dezbatere: fermierii solicită măsuri urgente pentru stabilitate în agricultură

Doar 10% din suprafața agricolă a României este utilizată de proprietarii terenurilor, restul fiind arendat Legea Arendei a revenit în atenția publicului și a Parlamentului...

Un tânăr de 22 de ani a murit marți seara după ce a pierdut controlul mașinii și a lovit o pasarelă pietonală

Un tânăr de 22 de ani a murit, marți seara, după ce a pierdut controlul mașinii în timp ce mergea pe Șoseaua București-Ploiești, iar...
Ultima oră
Pe aceeași temă