2.1 C
București
vineri, 27 decembrie 2024
AcasăSpecial"FanFest" concureaza campania de sute de mii de euro a "Gabriel Resources"

„FanFest” concureaza campania de sute de mii de euro a „Gabriel Resources”

Festivalul in aer liber „FanFest” (25-27 august) va aduce, in acest an, la Rosia Montana (judetul Alba) cele mai in voga trupe de rock, jazz, regae si blues din Romania si din afara tarii. Evenimentul, aflat la a treia editie, isi propune sa contracareze campania de imagine de sute de mii de euro pe care compania „Gabriel Resources” o sustine.
Toti artistii participanti vor concerta pro bono pentru a sustine campania „Salvati Rosia Montana”. Printre trupele care vor urca pe scena se numara: „Sensor”, „Slang”, „Implant” „Pentru Refuz”, „Luna Amara”, „Altar”, „Coma”, „E.M.I.L.”, „Blazzaj”, „Nightloosers”, „Da Hood”, „Morometzii”, „Zale”, „Kampec Dolores” (Ungaria), „Iordache”, „Romano G Force” (Germania), „La Papa Verde” (Germania), „No Substance” (Anglia), „Nada” (Germania), „Blanoz Distruzos”, „Travka”, „Icory”, „Guerrillas”, „Dance Trauma”, „Godmode”, „Target”, „Bio”, „Grimus”, „B.A.U.”, „Cartwheel” (Bulgaria), „Voices of Silence”, „Corbus Albus” (Moldova), „Teamsters”, „Blackbeers”, „Tapinarii”, „Oliver”, „Nociv”, „Start”, „Anexa1”, DJ Snow, Agent MC si „Injektah”.
Practic, este vorba de o tentativa de a atrage atentia asupra „problemei” Rosia Montana, comuna din Muntii Apuseni unde compania canadiano-romana „RMGC” intentioneaza sa dezvolte cea mai mare exploatare miniera de suprafata din Europa.
„Gabriel Resources”, actionarul majoritar al „Rosia Montana Gold Corporation” (80 la suta din actiuni), a cheltuit deja sute de mii de euro pentru o campanie de imagine. Unul dintre directorii companiei anuntase, la cateva luni de la debutul campaniei „Povestea adevarata”, ca bugetul care se consumase deja era de 500.000 de euro. De atunci au trecut alte cateva luni.
Desi au parte de bugete incomparabil mai mici decat cele ale lui „Gabriel Resources”, contestatarii proiectului de exploatare auro-argintifera par a avea, in schimb, idei mai eficiente, „FanFest” fiind una dintre ele. Potrivit organizatorilor, pe parcursul celor trei zile de festival,vizitatorii vor avea posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de activitati culturale, de mediu si muzicale, precum si sa participe la ateliere de lucru.
Pentru a atrage publicul mai matur si mai responsabil, cum ar fi familiile tinere, „FanFest 2006” va avea zone speciale de joaca pentru copii intre 4 si 12 ani. Pentru prima data, festivalul va gazdui o a doua scena dedicata exclusiv evenimentelor culturale, de mediu si sociale. Este vorba de un „Cort al Activitatilor Alternative”, ce va include reprezentatii teatrale si de dans, proiectii video, workshop-uri si prezentari.

Cele mai citite

Parlamentul sud-coreean l-a demis pe președintele interimar Han Duck-soo

Parlamentul din Coreea de Sud a votat vineri pentru demiterea președintelui interimar Han Duck-soo, acuzat de „participare activă la insurecție” după tentativa eșuată a...

Semnale din Est: Numărul companiilor listate la bursa din Singapore, la cel mai scăzut nivel din ultimele două decenii

Bursa din Singapore a înregistrat o scădere semnificativă a numărului de companii listate, ajungând la 617 în octombrie 2024, cel mai scăzut nivel din...

Parlamentul sud-coreean l-a demis pe președintele interimar Han Duck-soo

Parlamentul din Coreea de Sud a votat vineri pentru demiterea președintelui interimar Han Duck-soo, acuzat de „participare activă la insurecție” după tentativa eșuată a...
Ultima oră
Pe aceeași temă