Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Bacău a primit o serie de reclamații ciudate, unele dintre ele nefiind de competența acestei instituții, informează joi Mediafax.
De exemplu, o femeie din Moineşti a reclamat că angajata unui magazin din oraş ”face ochi dulci” clienților, inclusiv soţului ei.
”O doamnă reclama o angajată de la un magazin de pe lângă domiciliul dânsei, că face ochi dulci bărbaţilor şi soţului ei şi că acesta când ajunge acasă devine violent şi o bate. Acolo nu avem noi competenţă de control. I-am sugerat, i-am recomandat doamnei, în cazul în care este vorba de violenţă, să se adreseze Poliţiei, instituţiilor abilitate. A fost o sesizare în scris”, a declarat, joi, Alin Năstasă, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bacău.
O altă sesizare ciudată a fost făcută în luna mai, când un băcăuan a reclamat la OPC că a cumpărat 40 de prepeliţe la ofertă, însă, în loc de patru femele şi un mascul, a primit patru masculi şi o femelă.
”Le-a achizionat. Era un fel de ofertă, la cinci prepeliţe primea patru femele şi un mascul. A luat în total 40, pui, iar proporţia era inversă. Probabil omul le cumpărase pentru ouă. A făcut sesizare, noi am demarat cercetarea, operatorul economic şi-a dat seama că a greşit şi a remediat situaţia. S-a dispus înlocuirea prepeliţelor, conform ofertei iniţiale”, a spus Alin Năstasă.
O altă persoană a sesizat, în luna august, faptul că a cumpărat o jucărie pentru copii cu vârsta de peste trei ani, din mall-ul din Bacău, iar când i-a dăruit-o fiicei sale, păpuşa pronunţa cuvinte obscene.
”Un consumator cu domiciliul în Târgu Mureş, venit în Bacău, a cumpărat o jucărie pentru copil de la un magazin de jucării din mall, iar când a ajuns acasă şi-a dat seama că, la un moment dat, jucăria pronunţa cuvinte obscene. S-a făcut control, s-au confirmat cele relatate în plângere, a fost sancţionat operatorul economic şi au fost retrase jucăriile de la comercializare”, a precizat Alin Năstasă.