Cea de-a 11-a ediţie a conferinţei Zilele Biz se va încheia mâine, 16 noiembrie, cu Ziua Creativităţii, zi care aduce în prim plan câteva dintre cele mai influente personalităţi ale industriei de media, marketing şi advertising din România.
Ziua de Media&Marketing este cea mai populară zi a evenimentului, reunind în mod tradiţional sute de specialişti în comunicare din agenţii şi companii. În acest an trece dincolo de problematica industriei de advertising către inspiraţie, valori şi motivaţie.
Se vor lansa două studii exclusive. Raportul Unlock Market Research analizează CE-ŞI DORESC ROMÂNII ÎN 2012 prin răspunsuri la unele dintre cele mai intense trăiri care ne definesc ca naţiune: ce caută românii, pe cine aplaudă, pe cine ascultă, la ce reacţionează? Studiul este completat de prezenţa pe scenă a lui Vintilă Mihailescu, ce va discuta valorile şi motivaţiile noastre de astăzi. Adina Vlad, Unlock Market Research: „Românii, ca popor, fac un pas înainte şi doi înapoi, de frică. Din studiul Unlock Market Research aflăm strategii de lucru prin care putem înfrânge teama.”
Cel de-al doilea studiu al zilei abordează TIPOLOGIILE RECLAMELOR. Este realizat de către Ipsos şi va identifica principalele tipologii de reclame şi modul în care acestea ating latura emoţională a consumatorilor. Obiectivul studiului îl reprezintă dezvoltarea unui model explicativ care să permită înţelegerea pârghiilor emoţionale pe care le activează fiecare tip de reclamă şi cum pot fi dezvoltate reclame eficiente în funcţie de segmentul ţintă.
Alina Stepan, Ipsos Interactive Services: „Fiecare dintre noi rezonăm diferit atunci când privim o reclamă. Unele dintre acestea ne amintesc de starea de siguranţă pe care o simţeam atunci când eram copii. Altele, despre bucuria pe care o trăim zi de zi, în timp ce o parte dintre ele ne stimulează să privim spre viitor şi să ne întrebăm „Oare cum va fi?” În funcţie de motivaţiile şi personalitatea noastră fiecare dintre aceste tipuri de reclame are un impact diferit.”
Ziua are patru sesiuni de conferinţă. programul complet se găseşte aici. Între speakerii zilei se numără: Vintilă Mihăilescu, George Mihăiţă, Cristina Bazavan, Bogdan Naumovici, Liviu David (Next Advertising), Sorin Psatta (BBDO Romania), Gabriela Lungu (The Practice), Miruna Berescu (Festivalul de film Anonimul), Tiberiu Mercurian (Konzept Consulting), Bogdana Butnar, Iulian Padurariu (Marks), Douglas Kaufman (Cocoon Group), Manuela Necula, Albert Nica (Ogilvy Romania), Oana Cociasu (Medic One), Cristian Munteanu (TBWABucharest), Mona Opran (Saatchi & Saatchi X) şi alţii.
Zilele Biz este cel mai mare eveniment de afaceri din România, la care participă sute de manageri şi antreprenori pe parcursul a cinci zile. Zilele Biz reprezintă un eveniment unic de învaţare şi networking, care explica trendurile în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media&Marketing.
Anul acesta evenimentul, ajuns la cea de-a unsprezecea ediţie, are loc între 12-16 noiembrie, la Hotel Howard Johnson Bucuresti. Zilele Biz este un eveniment organizat de revista Biz.