Conform proiectului, pasarela urmează să aibă o lungime totală de 140 de metri, suprafaţă totală de 950 metri pătraţi şi o lăţime de trei metri. Durata de realizare a investiţiei este estimată la patru luni.
În raportul de specialitate se arată că obiectivul de investiţie va asigura traversarea în condiţii de siguranţă şi confort pentru pietoni.
„S-a urmărit în mod special ca pe lângă îndeplinirea funcţiunii principale de fluidizare a traficului pe Şoseaua Bucureşti-Ploieşti, pasarela concepută să fie un unicat, cu un design care să confere mai multă personalitate şi substanţă zonei în care e amplasată”, se mai arată în document.
Pe 29 august, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, anunţa că în Capitală vor fi realizate 11 pasarele ciclo-pietonale, în zone cu circulaţie rutieră intensă, acestea urmând să fie accesibile şi persoanelor cu dizabilităţi, prin rampe sau lifturi.
Contractul pentru studiul de fezabilitate pentru cele 11 pasarele a fost semnat între Administraţia Străzilor şi Compania Municipală Dezvoltare Durabilă, pe 3 august, valoarea totală a contractului fiind de 125.000 euro.
Conform unui comunicat transmis de PMB, celelalte pasaje vor fi situate: trei la Metrou Aurel Vlaicu (Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Bucureşti şi Prefectură; Viitorul Spital Metropolitan; Calea Floreasca, la Mall Promenada); Calea Griviţei – RATB Carpaţi: între strada Dorna şi strada Soveja; Şos. Alexandriei – Ieşire Bucureşti-Bragadiru: în zona penitenciarului Rahova; Str. Liviu Rebreanu: la Mall Park Lake; Bd. Iuliu Maniu: la hypermaket Cora; Calea Văcăreşti – la intersecţia cu strada Pridvorului: amplasamentul propus este la baza rampelor de acces ale pasajului Mihai Bravu, în imediata vecinătate a accesului la staţia de metrou Mihai Bravu; Şoseaua Mihai Bravu nr. 30: amplasamentul propus este la ieşirea din pasajul Bucur Obor înspre b-dul Ferdinand I; Bd. Doamna Ghica – str. Dimitrie Grozdea.