5 C
București
duminică, 17 noiembrie 2024
AcasăSport800.000 de euro cheltuiti in campanie

800.000 de euro cheltuiti in campanie

PD-L, PNL si Alianta PSD-PC au cheltuit in prima saptamana de campanie 782.775 euro pentru publicitate in mass-media centrale. Reclamele au vizat partide, nu candidati, preferata formatiunilor politice fiind presa scrisa. Potrivit datelor centralizate de Institutul pentru Politici Publice (IPP), cei mai multi bani i-a cheltuit pana acum alianta PSD-PC (305.832 euro), urmata de PNL (296.070 euro) si PD-L (180.873 euro). PRM nu are inca publicitate electorala. Sumele au mers in paginile presei scrise si spoturile electorale in audio-vizual. Pentru reclame TV s-au cheltuit 367.389 euro, iar pentru print – 415.376 euro. Au fost 21 de cotidiene centrale, 119 reviste/publicatii periodice, 15 posturi TV si noua posturi radio, toate preturile incluzand TVA.

 

Directorul adjunct al IPP, Adrian Moraru, ne-a declarat ca, fata de precedentele alegeri parlamentare, costurile actuale sunt mai mari "cam cu 15-20 procente". Sumele nu includ publicitatea mascata, a spus Moraru, ci doar "advertorialele marcate ca atare". Nu au fost urmarite posturile OTV si Taraf TV si publicatiile Romania Mare si Tricolorul, pentru ca ele nu prezinta "nici un interes".

Cele mai citite

Atac masiv al rușilor cu 120 de rachete și 90 de drone asupra Ucrainei

Au fost explozii în mai multe orașe, inclusiv la Kiev, soldate cu cel puțin cinci morți și 15 răniți A fost una dintre cele mai...

Infotrafic: Avertisment de ceață densă în 14 județe ale țării

ANM a emis mai multe coduri galbene de ceață densă, ghețuș și chiciură Centrul Infotrafic a transmis, printr-un comunicat, că „Se circulă în condiţii de...

Xi Jinping: China este „gata să lucreze” cu Trump

Liderul chinez Xi Jinping s-a întâlnit cu președintele Joe Biden, o ultimă întrevedere înainte ca administrația Trump să preia conducerea Liderul chinez Xi Jinping a...
Ultima oră
Pe aceeași temă