20.3 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăTehnologieTrei „scenarii” în care să apelezi la o agenție SEO – iAgency

Trei „scenarii” în care să apelezi la o agenție SEO – iAgency

Antreprenoriatul digitalizat – altfel spus, afacerile desfășurate și promovate în mediul online, exclusiv sau prin combinație cu existența inclusiv a unei locații fizice, nu doar virtuale – reprezintă un mediu de business destul de… competitiv.

Desigur, există și numeroase avantaje pentru care, în ultimii ani, tot mai multe branduri, din diverse domenii de activitate, și-au orientat atenția spre implementarea și / sau dezvoltarea serviciilor de comerț electronic sau, pur și simplu, au pus accent în mod deosebit pe prezența în mediul online.

Astfel, fie că vorbim de magazine online, fie că ne referim la pagini web de prezentare pentru firme, companii, corporații precum cele de consultanță, IT, de turism, medicale ș.a.m.d., competiția dintre diferitele branduri, care ocupă aceeași nișă, este una foarte crescută. Drept urmare, ca antreprenor digitalizat, ai nevoie de strategii și tehnici… cheie de promovare pe Internet a brandului tău; astfel încât să te detașezi de competitori și să-i surclasezi în termeni de succes antreprenorial.

O variantă extrem de viabilă în acest sens este, fără dar și poate, colaborarea cu o agentie SEO – iAgency fiind una dintre cele mai recomandate astfel de agenții din România, la ora actuală, cu o experiență de mai bine de 15 ani în ceea ce privește marketingul digital, în special, dar și marketingul clasic, ca viziune de ansamblu.

O agenție SEO de top, precum aceasta, oferă servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare, cum ar fi Google. Cu alte cuvinte, Search Engine Optimization este o tehnică de e-marketing care livrează rezultate pe termen lung. Creșterea traficului organic și a ratei de conversie reprezintă principalele obiective pe care și le propune SEO. Îndeplinirea acestor obiective se realizează în timp, prin: optimizare tehnică, optimizare on-page și off-page a conținutului asociat, link-building etc.

agentie seo

O agenție SEO reprezintă, așadar, o entitate complexă din sfera marketingului online formată, în principiu, dintr-o echipă de specialișți interdisciplinari, iar cazurile în care poți apela la serviciile acestora sunt de asemenea multiple. Dintre acestea, putem menționa, cu ușurință, cel puțin câteva „scenarii”:

1. Site-ul tău nu are suficientă vizibilitate în Google

Google, cel mai utilizat motor de căutare la scară largă, returnează în urma căutărilor efectuate de către utilizatori o listă de rezultate relevante (SERPs). Prin procesul întreprins de o agenție SEO profesionistă, site-ul afacerii tale va beneficia de conținut optimizat astfel încât să targeteze cuvinte cheie și expresii de căutare specifice ofertei tale comerciale. Ulterior, aceasta va fi afișată de Google pe primele poziții ale topului său cu rezultate returnate, într-un anumit caz dat, ceea ce va determina mai multă vizibilitate / brand awareness în rândul internauților, potențiali clienți.

2. Site-ul tău nu produce suficiente conversii

Cu cât vei deveni mai vizibil în Google, ocupând poziții fruntașe cu paginile web de interes major pentru site-ul / business-ul tău, cu atât vei avea mai multe șanse ca utilizatorii interesați de oferta ta, în urma căutărilor efectuate chiar de către ei, să-ți acceseze site-ul (trafic organic). Implicit, vor spori și șansele ca rata de conversie să crească – adică, vizitatorii să devină clienți, contribuind la încasările și profitul afacerii tale online.

3. Site-ul tău nu este corespunzător indexat de către Google

În acest caz, motivele pot fi nenumărate, iar dacă site-ul tău nu este indexat rapid și corect de către roboții Google, practic… „nu exiști”. O agenție SEO va avea, așadar, în vedere inclusiv optimizarea tehnică a site-ului tău, aspecte ce țin de UX (User Experience) ș.a.m.d.

În orice caz, există o multitudine de combinații de motive, cazuri și „scenarii” în care o agenție SEO te-ar putea scoate din anonimat și te-ar putea propulsa pe culmile succesului în afaceri online.

Cele mai citite

3 criterii esențiale pentru alegerea unui scaun de masă pentru bebeluși

Alegerea unui scaun de masă pentru bebeluși este o decizie importantă pentru orice părinte, influențând direct siguranța, confortul și buna dezvoltare a copilului în...

Cum alegi salopeta de lucru potrivită

Alegerea unei salopete de lucru adecvate este esențială pentru confortul, siguranța și eficiența la locul de muncă. Această piesă de îmbrăcăminte, care inițial a...

VIDEO REZUMAT. Emoții pentru moldoveni. Lupta la retrogradare, din ce în ce mai “tăioasă”

Într-o confruntare tensionată din cadrul etapei cu numărul șase din play-out-ul Superligii Românești, echipa Universitatea Cluj a reușit să obțină o victorie prețioasă cu...
Ultima oră
Pe aceeași temă