Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

FOTO. Designeri români își expun creațiile într-un concept store din Centrul Vechi

Tinerii designeri români își pot expune creațiile într-un nou concept store deschis în Centrul Vechi al Capitalei.

Share

Andra Dumitru 0 comentarii

Actualizat: 17.11.2014 - 15:56

Tinerii designeri români își pot expune creațiile într-un nou concept store deschis în Centrul Vechi al Capitalei.

Ioana Ciolacu, desemnată cel mai bun tânăr designer în cadrul evenimentului Săptămâna Modei de la Berlin, a pregătit o colecție capsulă pentru concept store-ul URBN Living Store. Colecția Diffusion line III vine să întâmpine dorința românilor de a purta haine de designer în viața de zi cu zi, prin accesibilitate și confort. Pe lângă acestea, cumpărând produsele III, clienții ajută mediul și tradițiile românești prin reciclare: toate resturile rămase în urma manufacturii ajung în satul Călărași, unde localnicii le folosesc pentru confecționarea de carpete viu colorate.

Tânara Roberta Curcă a expus, de asemenea, în concept store-ul din Centrul Vechi colecția de tricouri care a câștigat concursul “Design what you burn for”. Ea a reinterpretat stațiile de metrou bucureștene într-un design inedit de tricouri.

"Încerc să fac lucrări cu un concept clar, ancorate în realitate, dar dintr-o perspectivă diferită și mă bucur că cei de la URBN au empatizat cu creațiile mele", a declarat Roberta Curcă.

Tricourile Robertei sunt acum în magazin, alături de brand-uri românești de calitate, cum ar fi Stereo Socks, Bumbag și Owlish, dar și de branduri internaționale importante precum Carhartt WIP, Edwin, Stussy, Herschel Supply, New Era, Adidas Originals, Asics, Nike, Kangol, New Balance sau Levi’s.

"Suntem în discuție și cu alți designeri, dar nu acesta este obiectivul principal al magazinului, acela de „a cura designeri români”, pe noi ne interesează să avem o imagine de retailer internațional de produse streetwear avant-gardiste, iar dacă produsele autohtone, calitatea și designul au o direcție comună cu a noastră, în acest caz ne interesează. Viziunea mea este asemănătoare unui curator de galerie de artă în relație cu acest spațiu. Îmi doresc ca în acest spațiu să prezentăm o selecție de artiști și brand-uri de talie internațională, din portofoliul cărora sa avem prezente pe rafturile noastre produsele lor cele mai speciale: ediții limitate, colaborări cu artiști, produse timeless reprezentative, icon-uri culturale pentru subculturile urbane", a declarat Ciprian Dicu, managerul URBN.

Concept store-ul URBN a fost deschis de artistul Ciprian Dicu, cu intenția de crea un magazin de cultură urbană de nivel internațional.

“URBN Living Store este un spațiu de exprimare pentru tinerii creativi din România. În prezent, scenele alternative bucureștene au un trend ascendent, în cluburile locale se aude din ce în ce mai mult electro fresh, riderii români se dau la standarde europene, designerii autohtoni sunt recunoscuți la nivel mondial. A venit momentul ca acești oameni și poveștile lor să aibă un loc permanent în care să se adune”, a explicat Ciprian Dicu.

Dincolo de a fi un simplu magazin de îmbrăcăminte, URBN Living Store oferă vizitatorilor săi o experienţă autentică urbană: oameni cool se întâlnesc în acest concept store pentru a discuta proiecte interesante.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...