Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Soluții digitale create de specialiștii de la CirrusNet si Elysian Software

Elysian Software, în parteneriat cu CirrusNet, a dezvoltat o pentru pontaj online, time/project management, control și evaluare.

Share

Catinca Giosanu 0 comentarii

Actualizat: 11.11.2019 - 16:21

Începând din 2017, codul muncii obligă angajatorii să aibă la locul de munca fișă de pontaj cu ajutorul căreia să tină evidența orelor de început și sfârșit de program pentru angajații lor.


Inițial, aplicația a fost concepută pentru uz intern, iar mai apoi, datorită eficienței sale, dezvoltatorii au luat decizia de a investi în ea și de a oferi această soluție și altor angajatori care se confruntă cu situații similare. Au fost investiți aproximativ 60.000 de euro în aplicația PontajOK pe parcursul a doi ani, iar bugetul rămâne deschis pentru customizări și noi facilități în diferite arii specifice.


Folosirea unei aplicații de pontaj oferă avantajul de a înlocui o serie de activități manuale, de rutină, eficientizând astfel procesele interne de HR. În plus, fiecare angajat poate înregistra în aplicație timpii de lucru alocați pe task-uri/proiect, așadar aplicația PontajOK nu este doar o aplicație de pontaj online, ci și un tool de time/project management pentru angajați.


"PontajOK este un registru disponibil oricui, fără a fi necesară administrarea de hârtii (procese precum scriere, verificare, curierat, arhivare, depozitare, interogare, distrugere, și alte acțiuni care consuma resurse și timp), având ca avantaj saving-ul considerabil obținut de companie", a declarat Adrian Radu, business development manager la CirrusNet.


Angajații se pot ponta, pot motiva incidente ad-hoc, pot înregistra cereri de concediu sau ore suplimentare ori se pot înregistra solicitări operaționale (task manager).


Aplicația PontajOK este disponibilă pe orice platformă mobilă. În plus, facilitatea de bază funcționează și pe telefoane non-smart. De pe un telefon non-smart (feature phone) se comunică prin SMS anumite acțiuni, iar platforma va gestiona aceste inputuri, transformându-le în date utile și conforme.


Aplicația dispune de funcția GeoFencing care oferă companiei posibilitatea de a monitoriza activitatea angajaților la nivel de zonă carteziană cu ajutorul GPS-ului. Este o funcție extrem de importantă pentru companiile din domeniul serviciilor publice. În plus, aplicația este adaptabilă și integrabilă cu orice soluție de tehnologie a informației și poate conlucra într-un ecosistem tehnologic alături de soluții de monitorizare video, control access, detecție la efracție/mișcare, senzoristică de orice fel, sisteme ERP, CRM", a explicat Adrian Radu.


În aplicația PontajOK sunt înregistrate în prezent peste 120 de firme din diverse domenii precum: servicii, distribuție, IT, publishing, facility management, agricultură, industrie, pază și securitate.


Există trei tipuri de roluri pentru utilizatori, în aplicația PontajOK: administrator, liderul de echipă și angajat.

Administratorul (sau managerul de HR) este cel care creează contul de companie în cadrul platformei. Odată creat contul companiei, administratorul identifică cu ajutorul adreselor de email angajații, iar aceștia primesc o invitație prin intermediul căreia se loghează în aplicație. Liderii de echipă se ocupă de gestionarea task-urilor angajaților și de aprobarea/validarea timpului de lucru.


"Unul dintre scopurile aplicației este să fie foarte ușor de folosit, iar în momentul de față un angajat își poate îndeplini pontajul într-un timp de sub un minut", a mai spus Adrian Radu.


Costurile de utilizare ale aplicației în raport cu efortul necesar administrării registrelor pe hârtie, conform vechilor metode, nu depășesc 20%. Raportat la legislația din domeniul GDPR, prin care orice colaborator are dreptul să fie uitat, aplicația oferă aceasta posibilitate la un click distanță față de costurile exorbitante necesare administrării înscrisurilor pentru a conforma această cerință.

Citește totul despre:

#lazi

Comentarii

loading...