Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Silueta din spatele perdelei, sistem de securitate pentru japoneze

Umbra unui bărbat care face sport sau diferite activităţi zilnice reflectată de o perdea este noul sistem de securitate lansat de o firmă japoneză, pentru ca femeile care trăiesc singure să se simtă în siguranţă în casa lor, relatează joi EFE.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 26.04.2018 - 14:42

Sub sloganul "bărbatul din spatele perdelei", prototipul utilizează un smartphone care, conectat la un proiector, redă o serie de clipuri cu un bărbat care realizează diferite activităţi, de la karate la box, care citeşte sau îşi bea cafeaua, în total 12 scenarii la alegere.

"Tot mai multe femei trăiesc singure şi scopul nostru este de a le garanta securitatea", a declarat EFE, un purtător de cuvânt al companiei Leopalace 21, care se ocupă de proiect şi care a oferit deja prototipul unui număr de cinci femei.

Tokyo este oraşul cu cel mai mare număr de femei care trăiesc singure din întreaga lume şi unde s-a înregistrat o creştere a agresiunilor şi furturilor în casele acestora, se arată pe site-ul firmei.

Deşi sistemul se află încă în perioadă de probă, opiniile favorabile la adresa proiectului au îndemnat compania să-l comercializeze însă deocamdată a oferit un kit doar angajatelor firmei care trăiesc singure.

Totuşi, unele persoane au criticat pe reţelele de socializare prototipul, subliniind că infractorii îşi vor da până la urmă seama că în casă trăieşte o femeie singură, ceea ce ar fi contraproductiv pentru astfel de proiecţii.

Pentru a evita acest lucru, firma se gândeşte să comercializeze produsul cu o gamă mai variată de videoclipuri, propunând chiar un clip zilnic cu noi mişcări.

Comentarii

loading...