Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Microsoft renunță la magazinele fizice și va vinde doar online

450 milioane euro costă închiderea magazinelor fizice iar toate serviciile oferite clienților se vor face doar de la distanță.

Share

Petronel Tudor 0 comentarii

Actualizat: 28.06.2020 - 09:03

Microsoft a constatat scăderi dramatice de vânzări în timpul pandemiei și a decis să renunțe la magazinele fizice pentru a trece vânzările și celelalte servicii oferite clienților doar în online.

”Este o decizie strategică dificilă dar inteligentă, luată în acest moment de directorul general Nadella şi echipa sa. Magazinele fizice au generat venituri neglijabile pentru Microsoft şi în ultimă instanţă totul s-a mutat din ce în ce mai mult către canalele digitale, în ultimii ani”, a scris un analist al firmei Wedbush, Dan Ives, într-o notă adresată clienţilor, citat de Reuters.

Închiderea magazinelor fizice în una martie a explodat numărul de comenzi în sistem online și compania a decis să nu mai cheltuiască aproximativ 450 milioane euro pentru a menține funcționale magazine în care intră din ce în ce mai puțin clienți.Toţi angajaţii actuali care lucrează în centrele de retail ale companiei vor avea oportunitatea de a rămâne în companie în funcţii diferite. Compania a mai anunţat că va regândi alte spaţii penru a servi toţi clienţii, inclusiv Centrele pentru Experienţă ale Microsoft din Londra, New York, Sydney şi Redmond.

 

Comentarii