Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Studiu: Jumătate din traficul online este realizat de roboți

Un procentaj de 51,5 la sută din traficul online a fost generat, în 2015, de către oameni, iar restul de roboţi virtuali.

Share

Mihai Diac 0 comentarii

Actualizat: 02.02.2016 - 13:29

Un procentaj de 51,5 la sută din traficul online a fost generat, în 2015, de către oameni, iar restul de roboţi virtuali, potrivit unui studiu de specialitate dat publicităţii marţi, preluat de Agerpres

Din datele citate reiese faptul că din 48,5% trafic online realizat de roboţii virtuali, 29% sunt încadraţi la categoria "răi", iar 19,5% au fost declaraţi "buni". 

"Roboţii buni" sunt folosiţi să colecteze informaţii pe care organizaţiile le folosesc pentru strategii de marketing sau îmbunătăţirea website-ului din punct de vedere tehnic, iar cei mai mulţi "roboţi răi", denumiţi de specialişti "imitatori", au menirea de a ocoli sistemele de securitate a website-urilor. 

"Gândiţi-vă doar că un sfert din traficul website-urilor este generat de roboţi virtuali, care au ca singur scop distrugerea sistemelor de securitatea pentru furt de informaţii personale. Comiterea de infracţiuni cibernetice a devenit un fenomen răspândit peste tot pe planetă, iar aceastea se produc de cele mai multe ori pe website-uri populare, deoarece operatorii roboţilor răi preferă să se axeze pe public numeros şi activ", este de părere psihologul Dan Ivănescu, preşedintele Asociaţiei Sănătate Mintală pentru Calitatea Vieţii. 

Pe de altă parte, în cazul fenomenului infracţiunilor virtuale, datele arată că acestea au crescut în acelaşi timp cu tendinţa oamenilor de a cumpăra online, iar numărul "imitatorilor" a crescut de la 19%, în 2012, la 24,5% în 2015, şi continuă să crească în anii următori. 

Studiul Imperva Incapsula a fost realizat pe un eşantion de 35.000 de website-uri.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...