FOTO: Google sărbătorește descoperirea fosilei Lucy

Google a marcat, marți, descoperirea scheletului ”Lucy” din Etiopia de acum 41 de ani printr-un doodle. Descoperirea fosilei Lucy a schimbat modul în care înțelegem evoluția umană, conform time.com.

Andra Dolana 0 comentarii

Actualizat: 24.11.2015 - 08:28

Google a marcat, marți, descoperirea scheletului ”Lucy” din Etiopia de acum 41 de ani printr-un doodle. Descoperirea fosilei Lucy a schimbat modul în care înțelegem evoluția umană, conform time.com.

Lucy a fost membra unei specii care se afla la mijlocul evoluției, întrucât avea caracteristici umane, dar a păstrat anumite elemente de la strămoșul ei, maimuța.

Scheletul a fost numit după melodia de la Beatles, ”Lucy în the Sky with Diamonds”, și are 3.2 milioane de ani. Lucy face parte din familia Australopithecus afarensis, care are și caracteristici specifice oamenilor și maimuțelor.

Aproape 40 % din scheletul lui Lucy a rămas intact, un lucru foarte rar având în vedere vechimea fosilei. Acest lucru le-a permis cercetătorilor să îi studieze coloana vertebrală și genunchii și au descoperit că Lucy evoluase până în faza mersului pe două picioare, în poziție dreaptă.

Doodle-ul Google o surprinde pe Lucy între un cimpanzeu și un om, mergând drept, pentru a marca tranziția între cele două specii.

Citește totul despre:

Comentarii