Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

eMAG investeşte 500.000 de euro într-o academie de business online pentru angajaţi

Compania eMAG a investit 500.000 de euro într-o academie de business online pentru angajaţi. Cursurile vor fi predate atât de oameni de afaceri români, precum Adrian Stanciu sau Florin Ilie, cât şi specialişti ...

Share

Andra Dumitru 0 comentarii

24.10.2013 - 12:26

Compania eMAG a investit 500.000 de euro într-o academie de business online pentru angajaţi. Cursurile vor fi predate atât de oameni de afaceri români, precum Adrian Stanciu sau Florin Ilie, cât şi specialişti străini, precum Paul Garrison sau Ian Jindal.

“Online-ul a avut o evoluţie foarte bună în ultimii ani în România însă, pentru a duce lucrurile la următorul nivel, avem nevoie de know-how şi de cât mai mulţi specialişti în industrie”, spune Iulian Stanciu, general manager eMAG. „Acesta este motivul pentru care am vrut să construim în interiorul eMAG o academie de business online, în cadrul căreia să aducem cei mai buni profesori din ţară şi străinătate. Vrem să creăm specialişti în business-ul online şi să facem transfer de know-how pe care oamenii să-l poată folosi imediat“, a adăugat Iulian Stanciu.

Managerul eMAG nu exclude posibilitatea ca în viitor academia eMAG să încheie parteneriate cu instituţiile de învăţământ superior din România, astfel încât publicul să aibă acces la acest program MBA de business online.

Programul va avea o durată de 1 an şi va fi împărţit în două niveluri. Primul nivel, dezvoltat împreună cu Ascendis, urmăreşte mai multe arii de expertiză precum finanţe, management operaţional sau managementul de proiect. Cel de-al doilea nivel al programului, eMAG Academy Advanced, a fost dezvoltat împreună cu Maastricht School of Management şi va avea o componentă puternică de leadership şi strategie.

“eMAG Academy este un program inovativ în primul rând prin abordarea pragmatică: este o şcoală de business cu puternic accent pe punerea în practică a cunoştinţelor”, spune Irina Mincinopschi, HR manager eMAG. „Spre deosebire de alte MBA-uri cu accent pe educaţie formală, miza acestui program este să transferăm cunoştinte cu aplicabilitate imediată, care să dezvolte în timp scurt specialişti în business online. O asemenea abordare este importantă azi, când job description-urile se schimbă cu viteza luminii, iar angajaţii trebuie să înveţe mult mai mult la locul de muncă.”

Procesul de selecţie a participanţilor de la prima ediţie a durat peste 2 luni, timp în care din cei peste 180 de înscrişi au fost aleşi 40 de participanţi care vor urma cursurile unor oameni de business cu expertiză regională precum Adrian Stanciu, managing partner Wanted Transformation si Human Synergistics, (Leadership and Change) sauFlorin Ilie, head of strategy ING, (Strategic Business Management) sau ale unor specialişti de talie internaţională precum Paul Garrison (Operational Strategic Marketing) sau Ian Jindal (Retail marketing and e-commerce).

„Pentru acest program am adus împreună profesori şi experţi de pe mai multe continente, oameni care pe lângă experienţa şi carierele internaţionale au şi o cunoaştere foarte bună a mediului de business şi a dinamicilor din Europa Centrală şi de Sud-Est”, spune Dorina Surugiu, managing director Maastrich School of Management.

Citește totul despre:

Comentarii

loading...