2.2 C
București
marți, 26 martie 2024
AcasăTechGoogle Ads – campanii eficiente de promovare online pentru rezultate superioare

Google Ads – campanii eficiente de promovare online pentru rezultate superioare

Fie ca vinzi servicii sau produse, ca doresti sa cresti notorietatea site-ului si a afacerii tale sau vrei mai multi clienti, o strategie de marketing profitabila este indispensabila; prin urmare ai nevoie de solutii de promovare care sa intoarca rezultatele pe care ti le doresti, intr-un timp cat mai scurt. Dar de unde stii in ce tip de publicitate sa investesti?

De la campanii de email marketing, bannere si pop-up-uri, la publicitate pe device-uri mobile, in retelele de socializare, reclame platite de tip PPC si optimizare pentru motoarele de cautare, canalele de promovare online sunt pe cat de eficiente, pe atat de variate.

Totusi, de unde stii care dintre ele se pliaza cel mai bine pe obiectivele si nevoile afacerii tale? Si mai ales, care dintre ele te va ajuta sa triezi numarul urias de utilizatori care folosesc Internetul pentru a-i atrage doar pe cei interesati de produsele sau serviciile pe care le oferi? Daca nu vrei sa investesti prea mult in promovare inainte sa stii clar ce rezultate ti se vor intoarce, promovarea prin Google Ads este pentru tine.

Fiind cea mai populara platforma de anunturi PPC (plata-pe-clic), Google Ads sau Adwords, cum mai este cunoscuta, este una dintre cele mai eficiente si rapide metode de promovare online, care aduce pe site-ul tau numai vizitatori relevanti. Astfel, ajungand exact la publicul care te intereseaza, ai sansa sa iti cresti vanzarile si, implicit, profitul.

In plus, realizata cum trebuie, o campanie Adwords nu este numai un instrument puternic de marketing online, ci si o metoda care iti permite sa platesti putin si sa fii pozitionat in fruntea listei de link-uri sponsorizate Google, asa incat sa ai o vizibilitate excelenta numai prin simpla afisare a anuntului tau.

O agentie PPC te poate ajuta sa iti gasesti audienta dorita, asigurandu-te ca platesti doar atunci cand un utilizator interesat de oferta ta intra pe site prin intermediul mesajului platit. Asta inseamna ca fiecare persoana care vede anuntul tau pe Google si da click pe el devine automat un potential client deoarece poate realiza exact actiunea pe care o doresti – face o achizitie, cere o oferta, se aboneaza la newsletter, te apeleaza telefonic etc.

Totusi, pentru ca Adwords vrea in primul rand calitate pentru utilizatorii Google, este important ca anunturile promovate prin acest tip de publicitate sa fie cat mai relevante pentru domeniul tau. O agentie PPC stie acest lucru si te poate ajuta sa aduci mai mult trafic pe site, sa inregistrezi mai multe vanzari si sa iti consolidezi pozitia pe piata online, respectand cu strictete regulile si politicile Google.

Cunoscand secretele unei campanii de succes, o agentie PPC va obtine rezultate spectaculoase pentru afacerea ta, indiferent de vechimea sau domeniul ei.

Care sunt avantajele promovarii prin Google Ads?

Poate principalul avantaj al promovarii prin Adwords este faptul ca reclama ta va aparea doar persoanelor interesate de produse sau servicii similare cu cele oferite de tine. Adica, daca vinzi pantofi, anuntul tau va fi afisat doar persoanelor care cauta pantofi.

Asta inseamna ca nu faci publicitate persoanelor neinteresate, asa cum se intampla in cazul bannerelor, reclamelor TV etc., ba dimpotriva, vei fi afisat exact la momentul oportun – atunci cand un utilizator cauta produse de genul celor pe care le comercializezi si este pregatit sa cumpere. Iar pe langa faptul ca te ajuta sa iesi in intampinarea clientilor pregatiti sa achizitioneze, platesti doar pentru rezultate.

Asta pentru ca o campanie Adwords construita corect are targetare maxima. Mai mult, analizand comportamentul fiecarui utilizator interesat de produsul sau serviciul tau, deciziile aplicate in campanie pornesc de la fapte concrete si cifre, nu sunt luate la ghici.

Un alt avantaj il reprezinta bugetul de promovare. Vei fi fericit sa afli ca nu exista un cost minim care trebuie investit in Adwords, o campanie putand porni de la orice suma vrei tu. In plus, in orice moment campania poate fi oprita sau i se pot aduce modificari foarte usor in functie de feedback-ul primit. In acest fel pot fi testate mai multe tipuri de reclame, oferte, mesaje, pentru a se opta in final pentru cea cu rata de conversie maxima.

Totusi, pentru o performanta superioara, o campanie Google Ads necesita atentie sporita la detalii –  atentie la factorii externi, monitorizarea schimbarilor strategice in campaniile concurentei, supravegherea fluctuatiilor de vizitatori/click-uri etc. – aspecte foarte bine cunoscute de o agentie PPC.

Navigand cu usurinta apele promovarii online, o agentie specializata iti poate configura o campanie de succes, potrivita afacerii si bugetului tau si iti poate intoarce rezultatele pe care ti le doresti, in cel mai scurt timp posibil.

Cele mai citite

Cluburile participante în noul format al Champions League vor primi și mai mulți bani. Anunțul UEFA

UEFA le-a transmis federaţiilor membre şi cluburilor modul detaliat în care vor fi repartizaţi banii în viitoarea ediţie a Ligii Campionilor, care se va...

Războiul din Ucraina intră într-o nouă etapă: Operațiunea “explozia brândușei”

Știrea zilei de ieri: "Rusia bombardează masiv Kievul" nu a luat pe surprindere oamenii cerebrali. Era de așteptat. Putem vorbi despre Crocus, noul Casus...

De ce să măsori ingredientele cu un cântar de bucătărie? 3 motive

Utilizarea unui cântar de bucătărie poate părea un pas inutil pentru cei care sunt obișnuiți să măsoare ingredientele „după ochi”. Însă, când începi să...
Ultima oră
Pe aceeași temă