Facebook se pregătește pentru un parteneriat cu companiile de ştiri

Într-o încercarea de a lansa o secţiune de ştiri pe platforma socială, Facebook a început negocierile cu principalele companii din industrie şi este dispusă să plătească sume uriașe pentru licenţe, conform Reuters.

Share

Lorand Stoica 0 comentarii

09.08.2019 - 18:47

Reprezentanţi ai Facebook le-au spus şefilor marilor companii de ştiri din SUA, precum ABC, Dow Jones, sau Wall Street Journal, că sunt dispuşi să plătească până la trei milioane de dolari pe an pentru a posta titlurile şi rezumatele articolelor de ştiri pe site. 

Planul, cauzat de critici
 

În ultima vreme, compania Facebook a fost supusă unui număr mare de critici din partea industriei de ştiri, fiind acuzată că atrage toată publicitatea, lăsând ziarele şi televiziunile fără reclamă. Împreună, Facebook şi Google au câştigat, anul trecut 60 la sută din totalul încasărilor din publicitate din SUA. 

Înţelegerea ar urma să fie valabilă pentru următorii trei ani de zile, iar secţiunea de ştiri a Facebook ar urma să fie lansată în această toamnă. 

Comentarii