Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook a suspendat 200 de aplicaţii după scandalul Cambridge Analytica

Compania Facebook a suspendat 200 de aplicaţii în cadrul primei etape de analiză a aplicaţiilor care au acces la cantităţi însemnate de date ale utilizatorilor, măsură luată după izbucnirea scandalului Cambridge Analytica, informează Reuters.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 14.05.2018 - 16:47

Aplicaţiile au fost suspendate în aşteptarea rezultatelor unei investigaţii detaliate care va spune dacă acestea au folosit sau nu incorect datele, a declarat Ime Archibong, vicepreşedintele Facebook, însărcinat cu parteneriatele de produse.

Facebook precizează că a analizat mii de aplicaţii până în acest moment în cadrul investigaţiei anunţate la 21 martie de Mark Zuckerberg, fondatorul companiei.

Zuckerberg a spus că reţeaua de socializare va investiga toate aplicaţiile care au avut acces la cantităţi semnificative de date înainte ca Facebook să limiteze accesul, în 2014.

''Este mult de muncă în continuare pentru identificarea tuturor aplicaţiilor care ar fi putut folosi incorect datele utilizatorilor de pe Facebook şi va fi nevoie de timp'', a spus Archibong.

''Avem echipe mari de experţi din cadrul companiei şi din afara acesteia care muncesc mult pentru analizarea acestor aplicaţii cât de repede posibil'', a adăugat vicepreşedintele.

La mijlocul lunii martie, Facebook s-a aflat în mijlocul unui scandal referitor la confidenţialitatea datelor personale după ce presa a dezvăluit că firma de consultanţă Cambridge Analytica a accesat abuziv datele utilizatorilor reţelei pentru a aduna informaţii despre persoanele cu drept de vot din Statele Unite şi a influenţa alegerile prezidenţiale din 2016.

Scandalul a fost urmat de reacţii critice din partea multor celebrităţi, iar compania a pierdut miliarde din valoarea comercială. Zuckerberg şi-a cerut iertare pentru erorile companiei sale şi a fost audiat de parlamentarii americani.

Cu toate acestea, compania a anunţat la 25 aprilie, cu ocazia raportului trimestrial, recâştigarea în mare parte a valorii comerciale, o creştere de profit de 63% precum şi creşterea numărului de utilizatori.

Acţiunile companiei au urcat cu 0,4% la valoarea de 187,65 dolari în cadrul şedinţei de pretranzacţionare de luni, precizează Reuters.

Comentarii

loading...