Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Black Friday 2015. Domo a ratat startul reducerilor

Retailerul Domo care și-a închis majoritatea din cele 75 de magazine fizice pe care le are în țară și a păstrat doar site-ul de vânzări online a dat startul la reducerile de Black Friday cel mai târziu, respectiv după ora 17.00. Totodată, Domo ar putea fi preluat de Altex.

Share

Andra Dolana 0 comentarii

Actualizat: 20.11.2015 - 21:43

Retailerul Domo, care a închis în ultima perioadă majoritatea magazinelor fizice și a păstrat doar site-ul de vânzări online, a dat startul la reducerile de Black Friday cel mai târziu, respectiv după ora 17.00. 

În timp ce, alți retaileri au dat drumul la reduceri fie la miezul nopții, fie vineri dimineața la prima oră, Domo a păstrat mesajul "Suntem în depozit! Ne pregătim de Black Friday! Revenim cu superoferte începând cu ora 17.00!", până după ora 17.00. 

Citește și: LIVE TEXT Black Friday 2015. Magazinele au dat drumul la reduceri! Cu cât poți cumpăra o mașină sau un telefon

După închidere, mai multe magazine Domo au fost preluate de competitorul Altex. Este vorba de magazinele Domo din Focșani, Târgoviște, Cluj, Constanța și Pitești. 

Proprietarului grupului Altex, Dan Ostahie, a declarat că ar putea prelua și mai multe magazine Domo, pe lângă cele cinci pe care le-a preluat deja, în funcție de nevoile companiei de a se extinde și în alte puncte din țară. 

“În 2009, compania pe care eu o conduc a trecut prin probleme financiare. La momentul respectiv Domo se afla exact la polul opus. Cu un capital social de peste 25 de milioane de euro, era cea mai solidă companie din domeniu, la începutul crizei. Cum a reuşit că de pe poziţia în care se află în 2009, astăzi să închidă toate magazinele mie mi se pare un lucru greu de conceput şi merită studiat”, a spus Dan Ostahie pentru Hotnews. 

Citește și: BLACK FRIDAY 2015. Care au fost cele mai vândute produse la eMag

Citește totul despre:

Comentarii