Șeful CNAIR, Ştefan Ioniţă, a declarat că îşi propune o absorbție de 4 miliarde de lei în anul 2017, față de exercitiul 2007-2014. Aceasta este mai mică decât anul trecut: 7,8 miliarde de lei, informează Agerpres.
România va avea, până la sfârșitul acestui an, 90 de kilometri noi de autostradă, la care se pot adăuga circa 45 de kilometri de Variante de Ocolire, în timp ce aproximativ 250 de kilometri vor însemna drumuri reabilitate și îmbunătățite, a afirmat directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Potrivit șefului CNAIR, o mare parte dintre proiectele de infrastructură rutieră planificate pentru perioada următoare vor putea fi susținute cu bani europeni, obiectivul fiind ca absorbția de fonduri nerambursabile să se situeze la patru miliarde de lei, în acest an, jumătate față de cele circa opt miliarde de lei aduse în exercițiul financiar anterior.
Care este stadiul proiectelor mari de infrastructură atât de așteptate de către români (autostrăzile Comarnic-Brașov sau Pitești-Sibiu), ce s-a realizat până în prezent, pe ce loc se situează România în raport cu celelalte state europene în materie de drumuri și șosele de mare viteză sau ce soluție se caută pentru rezolvarea problemelor ce apar în urma contestațiilor depuse la diverse proiecte, sunt doar câteva dintre întrebările pe marginea cărora directorul general al CNAIR, Ștefan Ioniță.