16.7 C
București
vineri, 11 octombrie 2024
AcasăSpecialUn nou mall in proiectul Baneasa

Un nou mall in proiectul Baneasa

» Parcul de retail, zona de locuinte si parcul de afaceri, cea mai mare dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei.

» Administratorii de hipermarket-uri estimeaza cresterea semnificativa a numarului de clienti, dupa modernizarea DN 1.

» Din toamna, in zona comerciala va aparea un nou mall, Baneasa Shopping City.

Zona comerciala Baneasa – in care functioneaza Metro, Carrefour, IKEA, Bricostore, Centrul Comercial Feeria si Mobexpert – se va imbogati, din toamna, cu un nou centru comercial, Baneasa Shopping City. Parcul de retail este una dintre cele trei parti integrate ale proiectului Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din sud-estul Europei. Celelalte doua parti ale proiectului sunt parcul de afaceri cu spatii de birouri A si A plus (intins pe o suprafata de 160.000 metri patrati) si zona de locuinte, cuprinzand peste 3.000 de unitati locative.

Marci noi
"Investitia totala a proiectului depaseste suma de 1,2 miliarde de euro si acopera o suprafata de 221 de hectare. Deschiderea centrului comercial Baneasa Shopping City din aceasta toamna coincide cu o premiera nationala: intrarea pentru prima data pe piata comerciala romaneasca a unor firme internationale de renume ce isi desfasoara activitatea in marile capitale europene", a declarat ieri Ali Ergun Ergen, retail development manager – Baneasa Developments SRL.
Noul centru comercial, cu o suprafata de 65.000 metri patrati, va include 220 de magazine si necesita investitii de 150-200 de milioane de euro. Vor intra pe piata: Peek & Cloppenburg ("P&C"), una dintre marcile pozitionate ca lider in domeniul modei din Germania (care va deschide un magazin tip "department store", in care se vor prezenta colectii de moda), Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si ZARA Home, marci celebre din Orientul Mijlociu.
Parc de distractii
"In Baneasa se va dezvolta un minioras cu toate facilitatile aferente – scoli, gradinite, un parc de distractii, unul de activitati sportive (inclusiv sporturi acvatice). Zona comerciala va deveni principalul punct de atractie din Bucuresti", a declarat Sergiu Istrate, managerul centrului Feeria. El a apreciat ca numarul vizitatorilor Feeria a fost de un milion in fiecare luna si a preconizat cresterea afluxului de clienti, atat dupa terminarea lucrarilor pe DN 1, cat si dupa finalizarea investitiilor din proiectul Baneasa.
"Feeria o sa depaseasca probabil ca numar de clienti Orhideea", a estimat, la randul sau, Radu Niculescu, managerul Cegis Romania, societatea care administreaza mai multe centre comerciale ale Carrefour. In opinia sa, faptul ca zona Baneasa dispune de 4.000-5.000 de locuri de parcare este o alta facilitate care poate atrage clientii, pe langa diversitatea magazinelor din parcul de retail.

Cele mai citite

Principele Radu al României este în vizită în Polonia

În zilele de joi, 10 octombrie, și vineri, 11 octombrie 2024, Alteța Sa Regală Principele Radu se află într-o vizită în Republica Polonă, în...

Categoria Fugi d-acia

Ion Iliescu, fost președinte al României despre celebrul lui zâmbet: „Am un zâmbet de Dacie”. Source link

Disecția unui cadavru politic – Victor Ponta

În folclorul românesc există o expresie: „Mortul de la groapă nu se mai dezgroapă”. O expresie care nu-și are însă aplicativitate și în...
Ultima oră
Pe aceeași temă