Revista "The Economist" a publicat in editia de astazi date eronate despre mediul de afaceri romanesc, intr-un articol care face parte din campania de promovarea a imaginii tarii noastre, platita cu 100.000 de euro, informeaza site-ul www.ziare.com. Campania a fost finantata de doua companii private si datele au fost furnizate de Ministerul Integrarii Europene. Astfel, in "The Economist" se scrie ca deficitul bugetar al Romaniei a fost, in 2006, de 8,5 miliarde de euro, de aproximativ 3 ori mai mare decat cel permis de Uniunea Europeana. In paginile dedicate Romaniei, cifrele deficitului bugetar sunt identice cu cele ale cresterii economice obtinute de Romania in 2006. Potrivit "Realitatea TV", reprezentantii "The Economist" au recunoscut ca greseala le apartine in totalitate si ca va fi remediata in numerele viitoare ale revistei, fara costuri suplimentare. Intr-o conferinta de presa de saptamana trecuta, ministrul Intergrarii Europene, Anca Boagiu, anunta ca doua mari publicatii occidentale, "The Economist" si "Financial Times" vor incepe promovarea afacerilor romanesti, seria de articole fiind inclusa in campania "A fresh look at Romania".