» Linia telefonica gratuita 0800 800 882, infiintata de municipalitate, receptioneaza simultan 10 apeluri.
» Bucurestenii au sesizat in principal probleme legate de retelele edilitare: apa, canal, gaz, telefonie, Electrica, radet si ratb.
Nici problemele de iluminare care cad in sarcina firmei Luxten sau cele legate de drumuri – gropi, tasari, surpari sau canale lipsa – nu au fost ignorate de cetateni. Doar de sambata, ora 10, de cand au fost puse in functiune liniile Dispeceratului Integrat de Urgenta, au fost primite peste 850 de apeluri. "Am infiintat acest dispecerat pentru a afla direct de la populatie ce nu functioneaza si ce probleme sunt in teritoriu, urmarind totodata remedierea cat mai rapida a acestor defectiuni. Informatia se intoarce la dispecerat, unde se contabilizeaza rezultatele. Vom avea grija de un lucru care pana acum nu a putut fi rezolvat. De exemplu, vom urmari ca acolo unde a fost avarie, dupa interventie, carosabilul sa fie adus la starea intiala", a declarat primarul general, Sorin Oprescu.
In cadrul dispeceratului, doi operatori de telefonie transfera apelurile catre dispecerii tuturor serviciilor implicate. Acestia le retransmit catre dispeceratele Administratiei Strazilor, Electrica, Distrigaz, Apa Nova, RADET, RATB, Luxten, Romtelecom. Dupa ce rezolva defectiunile, regiile retrimit informatia pentru a fi contabilizata si pentru ca si celelalte servicii de utilitate publica sa poata interveni, daca este cazul.