10.7 C
București
joi, 18 aprilie 2024
AcasăSpecialSkoda Rapid, înlocuitorul Octaviei Tour

Skoda Rapid, înlocuitorul Octaviei Tour

Modelul ŠKODA Rapid reprezintă un nou stil de design pentru brandul ŠKODA, oferind o reînnoire atractivă. Modelul încearcă să copieze linia  lui Audi A4.

Grila radiatorului este acum o parte fixă a zonei frontale, prin urmare, nu se ridică o dată cu capota. Deasupra ornamentului cromat al radiatorului se află noul logo ŠKODA. Farurile sunt integrate cu radiatorul, creând astfel un design unitar care măreşte imaginea vehiculului din punct de vedere vizual.

De asemenea, spoilerul şi proiectoarele de ceaţă contribuie la forma robustă a maşinii. Din lateral, Rapid impresionează prin forma elegantă, suprafeţele netede şi liniile dinamice, care în acelaşi timp sugerează un interior spaţios.

Funcţionalitatea perfectă a designului este de asemenea reflectată în forma uşilor din spate, care oferă un spaţiu de intrare generos. Numele brandului ŠKODA apare acum inscrip­ţionat pe partea din spate a maşinii. Aspectul dinamic este completat de oglinziile exterioare, în două culori.

Motorizările încep de la 1.2 MPI/55 kW, pentru performanţă mai ridicată fiind disponibile motorizările 1.2TSI/63 kW şi 77 kW. Cel mai puternic motor este cel în 4 cilindri, 1.4 TSI/90 kW. De asemenea, o alegere foarte bună pentru un consum redus este motorizarea 1.6 TDI CR DPF/77 kW.

Toate motorizările TSI şi TDI sunt disponibile în versiunile Greenline, ce oferă un consum redus de carburant şi emisii scăzute de CO2.

Airbagurile pentru cap acoperă zona geamului şi structura internă a maşinii (între stâlpul din faţă şi cel din spate). Ele protejează atât pasagerii din faţă, cât şi pasagerii din spate, oferind astfel o siguranţă maximă. Şoferul este protejat de airbagul frontal montat în volan, iar pasagerul din dreapta, de cel amplasat în bord (care, opţional, poate fi dezactivat).

Airbagurile laterale, plasate în scaunele din faţă, protejează toracele şi zona pelviană a şoferului şi a pasagerului din faţă în cazul unui impact lateral.

Sistemul Start & Stop

În timpul staţionării, motorul funcţionează inutil, consumând combustibil şi poluând atmosfera. De aceea, sistemul Start & Stop opreşte automat motorul după staţionarea automobilului, reducând consumul de carburant şi emisiile de CO2.

Sistemul nu necesită aportul şoferului şi permite pornirea imediată, ceea ce sporeşte confortul condusului.

Punctele slabe ale acestui model ar putea fi lipsa discurilor de frână pe spate, precum şi comanda inexistentă în faţă pentru controlul geamurilor din spate.  

Cele mai citite

UE a decis noi sancțiuni împotriva industriei de armament a Iranului

Uniunea Europeană(UE) a decis miercuri să impună noi sancţiuni împotriva Iranului, ce vizează producătorii de drone şi rachete după atacul asupra Israelului, liderii europeni...

România și-a aflat adversarele de la Campionatul European de handbal feminin. Cum arată grupa tricolorelor

Naționala de handbal feminin a României a fost repartizată în Grupa B, alături de echipele Muntenegrului, Cehiei şi Serbiei, la Campionatul European care va...

Hidroelectrica și Masdar semnează pentru extinderea scopului acordului de colaborare

O delegație a Hidroelectrica, condusă de Karoly Borbely, președinte al directoratului societății, participă la vizita de lucru în Emiratele Arabe Unite, care are loc...
Ultima oră
Pe aceeași temă