27 C
București
miercuri, 24 iulie 2024
AcasăSpecialPublicis Groupe îşi consolidează prezenţa în România prin preluarea capitalului majoritar în...

Publicis Groupe îşi consolidează prezenţa în România prin preluarea capitalului majoritar în cinci agenţii afiliate

“Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru Grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie”, spune Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman – Publicis Worldwide.

Grupul Publicis (Euronext Paris: FR0000130577) a anunţat astăzi semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.

Lideri recunoscuţi pe piaţa locală, cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.

În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.

Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.

Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est – Publicis Worldwide.

Această tranzacţie marchează un nou pas înainte către obiectivul deja declarat al Publicis Groupe, acela de a-şi întări prezenţa pe pieţele aflate în creştere rapidă, şi, de asemenea, reafirmă angajamentul pentru România, ca piaţă prioritară în Europa Centrală şi de Est. Prin această achiziţie, clienţii celor cinci agenţii nou-integrate vor avea acces la servicii de comunicare de cel mai înalt nivel calitativ.

Tomasz Pawlikowski adaugă: “De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională.
Familia noastră se lărgeşte; câştigăm în termeni de resurse, competenţe, know-how, sinergii. Vom continua să creştem valoarea clienţilor noştri.”

“Sunt încântat că eu şi echipa mea ne vom alătura Grupului Publicis”, declară Ştefan Iordache, Chief Executive Officer şi Fondator al Leo Burnett&Target. “Avem mare încredere că acest proces va aduce beneficii importante clienţilor, echipei şi partenerilor noştri. Integrarea Leo Burnett, Starcom MediaVest Group, THE PRACTICE şi iLeo va spori mai mult competenţele noastre iar, printr-o gamă mai largă de resurse şi talente, ne va ajuta să furnizăm clienţilor noştri servicii inovative, de cea mai bună calitate, printr-o ofertă globală, integrată”.

“Suntem foarte mândri să anunţăm această tranzacţie ”, încheie Teddy C.Dumitrescu, Chief Executive Office al Grupului Publicis România.“Este un pas înainte firesc, prin care ne stabilim o poziţie mult mai puternică în România, ca parte a unei structuri de business mai eficace şi mai integrată.”

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă