Sesizata de nemultumirile pensionarilor care nu au primit taloanele de pensii din octombrie 2006, Posta Romana se considera total nevinovata. „Precizam ca disfunctionalitatile in distribuirea taloanelor de plata a drepturilor prin banca au aparut ca urmare a neinscrierii adresei destinatarilor pe taloane sau inscrierii gresite a acestora. Baza de date cu beneficiarii pensiilor este actualizata de catre casele de pensii, Posta Romana avand doar obligatia de a presta serviciul de distribuire a taloanelor, conform adreselor inscrise pe acestea”, se mentioneaza intr-un comunicat transmis de aceasta institutie.
Aceasta mentioneaza ca in perioada sarbatorilor de iarna, desi au fost avizati, pensionarii nu au fost gasiti la domiciliu, nu s-au prezentat nici ulterior la oficiul postal de care apartin, in vederea ridicarii taloanelor. Posta Romana solicita titularilor sa comunice caselor de pensii adresele corecte de domiciliu, iar titularii pensiilor care au mandatat o alta persoana sa actualizeze procura legalizata.