15.8 C
București
miercuri, 30 octombrie 2024
AcasăSpecial"Orasul modei" – raiul femeilor pe pamantul mioritic

„Orasul modei” – raiul femeilor pe pamantul mioritic

A trecut doar o saptamana de la deschiderea celui mai asteptat mall de fashion din Romania si cred ca deja nu mai reprezinta o noutate.

Am sa spun doua cuvinte despre cum am vazut eu prima zi, de deschidere, a spatiului cunoscut marelui public drept Baneasa Shopping City. Am ratat startul pentru ca am ajuns cam la doua ore dupa deschiderea oficiala, dar trebuie sa recunosc ca am vazut pentru prima data parcarea goala de la Ikea si multimea condensata dincolo de granitele imaginare ale retailerului de mobila. Aproape coplesitoare intrarea in noul centru comercial. Am patruns cu pasi timizi si m-am oprit pentru ca nu stiam daca sa-mi continui drumul sau sa fac cale intoarsa.

 

Pasisem in cu totul alta lume, un spatiu 3D animat la maximum de multimea agitata. Dar nu vreau sa par ca incep descrierea "orasului modei" in termeni elogiosi, pentru ca nu este cazul meu, dar nici sa ironizez pentru ca au facut-o deja multi pana acum. Drept urmare am sa prezint numele noi din categoria brandurilor internationale prezente in premiera pe piata romaneasca.  Primul magazin in care am intrat a fost Pimkie. Un brand cu produse dedicate femeilor – imbracaminte, accesorii si incaltaminte, preturi mult mai accesibile fata de cum suntem obisnuiti cu magazinele din celelalte mall-uri. In Orsay, de alaturi, era agitatie maxima. Am crezut ca se dau produse gratuit, dar nu era nimic iesit din comun. Doar femei isterizate la cumparaturi. Am mers mai departe, trecand pe langa 2-3 nume deja existente la noi, asa ca nu m-am obosit sa mai intru. Dupa un colt am zarit cheia. Da, cheia sol – simbolul Stradivarius. Am alergat intr-un suflet pentru ca stiam ca voi gasi lucruri pe plac. si asa a fost. Tricouri, maiouri, genti, pantaloni, fuste, toate la preturi foarte bune, variind intre 20 si 100 lei. As fi avut multe de ales.

 

Urmatorul a fost Bershka. Din pacate, am iesit dezamagita. Ma asteptam la produse ceva mai variate. Sa speram ca e doar inceputul. A urmat Oysho. O marca de lenjerie intima unde gasesti multe lucruri interesante, dar mai ales o incantare pentru cei care o adora pe Hello Kitty. Am mai facut un slalom printre magazinele inca nedeschise si cele cunoscute deja pe piata locala si am intrat in Peek & Cloppenburg. Aici te puteai imbraca lejer din cap pana-n picioare pana in 600 lei, pentru cei, desigur, mai putin pretentiosi. La un moment dat, am zarit o punga pe care scria Desigual. Nu-mi venea sa cred, brandul meu preferat a venit si la noi! Mare tristete a fost cand am descoperit preturile fabuloase practicate la produsele spaniole. Un maiou la aproape 2 milioane…Spre final am realizat ca mult asteptatul H&M nu a venit. Dezamagire pentru multe fete, dar sunt convinsa ca va fi la fel de usor dat uitarii. Dupa un tur de forta de aproape doua ore, atat la parter, cat si la etajul celui mai mare centru comercial din Romania, am iesit epuizata si cu convingerea ca urmatoarea mea vizita aici se va realiza intr-un viitor destul de indepartat.

Cele mai citite

Alexandr Stoianoglo respinge acuzațiile conform cărora ar fi influențat de Rusia

Alexandr Stoianoglo este susţinut în turul doi al scrutinului de duminică de un partid atașat, în mod tradiţional, de Rusia Într-un interviu acordat marți pentru...

Angajatorii ar putea prelua din nou o parte din contribuțiile sociale ale angajaților

Măsura ar reduce povara fiscală pe care o suportă angajații și, implicit, ar determina creșterea salariilor nete ale românilor Consiliul Europei a emis, în iulie...

Sondaj BCS: Marcel Ciolacu cu 23,4% și Nicolae Ciucă cu 17,1% ar intra în turul al doilea al alegerilor prezidențiale

Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă ar intra în turul al doilea al alegerilor prezindențiale potrivit unui sondaj realizat de Biroul de Cercetări Sociale, la...
Ultima oră
Pe aceeași temă