3.2 C
Bucharest
Wednesday, 29 November 2023
HomeSpecialOamenii vor să fie conectaţi tot timpul și își verifică de 14...

Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul și își verifică de 14 ori pe zi contul

Robert Bednarski, Head of CEE al Facebook, a declarat, vineri, la evenimentul ICEEfest 2015, de la Bucureşti, că oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi verifică fluxul de ştiri de pe reţeaua de socializare Facebook, în medie, de 14 ori pe zi.

Robert Bednarski a susţinut prezentarea “Facebook Evolution”, vineri, în cadrul sesiunii “A Room With A Global Giant View”, din cadrul ICEEfest 2015.

În acest context, Bednarski a spus că, în urmă cu câţiva ani, social media era dominată de text şi mai puţin de fotografii şi clipuri video, în timp ce în prezent totul se rezumă la a fi conectat şi la distribuirea conţinutului. “Fotografiile domină acum modul în care oamenii îşi exprimă sentimentele şi modul în care este distribuit conţinutul”, a spus Bednarski.

Potrivit lui Robert Bednarski, şi conţinutul video a devenit foarte important. Astfel, în fiecare zi, sunt înregistrate 4 miliarde de vizualizări ale unor clipuri video publicate pe Facebook. Totodată, 50% dintre persoanele care au conturi pe Facebook se uită cel puţin la un videoclip în fiecare zi, iar cei mai mulţi oameni (75%) fac acest lucru folosind dispozitive mobile.

De asemenea, potrivit lui Bednarski, oamenii vor să fie conectaţi mereu. Astfel, utilizatorii reţelei Facebook obişnuiesc să verifice fluxul de ştiri (News Feed-ul), în medie, de 14 ori pe zi.

“Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre poveşti şi despre poveştile prietenilor noştri, ci şi despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară şi care sunt relevante pentru noi. Facebook este şi despre branduri, care se dovedesc utile pentru vieţile noastre şi, acum, brandurile au oportunitatea să intre pe cea mai mare platformă media”, a mai spus Robert Bednarski.

“Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul, de dimineaţă şi până foarte târziu în noapte, vor să vorbească cu oamenii care le plac, să fie conectaţi cu locurile, cu brandurile care le plac”, a spus Bednarski, precizând că, în acest context, va deveni din ce în ce mai importantă creativitatea brandurilor, pentru a putea atrage şi mai mult consumatorii. “Nu este vorba doar despre faptul că brandurile concurează cu alte branduri, ci şi de faptul că sunt în competiţie cu tot felul de poveşti”, a explicat Robert Bednarski.

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, care are 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, este prezentă la ICEEfest 2015 alături de alte companii gigant din lume, precum Google şi Twitter, potrivit Mediafax. 

Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre poveşti şi despre poveştile prietenilor noştri, ci şi despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară şi care sunt relevante pentru noi.“ Robert Bednarski

Cele mai citite

Andreea Mitu, în optimile de finală ale turneului ITF de la Trnava

Tenismena română Andreea Mitu s-a calificat în optimile de finală ale turneului ITF de la Trnava, după ce a eliminat-o pe slovaca Renata Jamrichova,...

Președintele Iohannis merge la conferința de mediu din Dubai. România aderă la “Alianța Solară Internațională”

Președintele Klaus Iohannis va participa la conferința ONU de mediu din Dubai, unde se va consemna și "alăturarea României la Alianța Solară Internațională". Evenimentul este...
00:01:45

Ucrainenii se tem pentru soldați acum când vine iarna

Ucrainenii se tem acum mai mult pentru soldați decât pentru ei când vine iarna și rușii vizează din ce în ce mai mult infrastructura...
Ultima oră
Pe aceeași temă