Presedintele Clubului Sportiv (CS) Rapid, Mihai Zaharia, spune ca gruparea pe care o conduce are si acum datorii de miliarde de lei vechi catre unii baschetbalisti din cauza contractului de sponsorizare ratat cu Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT).
Ministerul Turismului a fost obligat sa plateasca, prin executare silita, suma de doua milioane de lei (aproximativ 470.000 de euro) in contul unei datorii pe care fosta Autoritate Nationala pentru Turism (ANT) o avea fata de CS Rapid Bucuresti. Cel care stie cel mai bine despre ce e vorba este presedintele clubului giulestean, Mihai Zaharia. "CS Rapid a pierdut mult in urma acelui contract. In baza lui, noi, clubul, ne-am ambalat, am facut fel de fel de nebunii, de cheltuieli, am zis sa facem o treaba si am investit in jucatori. Am adus cativa si din America pentru ca am zis ca avem spate. Am facut o echipa, dar ANT-ul nu ne-a mai dat banii. Cand n-am mai avut bani, jucatorii straini pe care i-am adus ne-au dat in judecata si am pierdut mai mult decat am castigat de multe ori. Plus datorii catre hoteluri, pentru ca ii tineam la hoteluri, ca am zis ca avem sponsor ANT-ul si facem si noi o echipa de baschet de nivel european. si nici macar nu a fost initiativa noastra, ci a lor. Atunci era ministru Gheorghe Dobre", a povestit oficialul gruparii giulestene.
Zaharia a adaugat ca CS Rapid a castigat procesul intentat ANT, mentionand ca Ministerul Turismului nu mai are nimic de platit in momentul de fata. "Este posibil ca suma de doua milioane de lei noi de care se vorbeste sa fie cea adevarata. Cei de la ANT au dorit sa faca acel contract pentru echipa de baschet masculin. Au zis sa le punem reclame peste tot, inclusiv in sala si pe echipamentul sportivilor. Contractul era de 350.000 de euro pe sezon plus TVA, dar n-au dat decat 150.000 si pe urma nu ne-au mai dat nimic. Ei la proces au zis ca de ce n-am pus reclamele si pe stadion, dar cum sa punem pe stadion, ca acolo se joaca fotbal, nu baschet? Oricum, este si o situatie jenanta, pentru ca noi apartinem de Ministerul Transporturilor si ne-am judecat cu ANT-ul, dar asta este", a explicat Zaharia.
» Contractul a fost incheiat in octombrie 2006, cand la conducerea ANT se afla Livia Sima. La acea vreme, ANT era o structura din cadrul Ministerului Transporturilor, in subordinea caruia se afla si CS Rapid.