Compania Jolidon a obtinut Marele Premiu al juriului la Salonul International de la Paris (18-21 ianuarie), cel mai important eveniment din lume in domeniul lenjeriei, precum si premiul publicului in competitia Ultra Lingerie, anunta Agerpres.
Gama 'Prelude' a adus companiei clujene valorosul premiu la cea de-a XI-a participare a sa la Salonul International din capitala Frantei. Jolidon a avut trei standuri la Salon, evidentiindu-se alaturi de cele aproape 600 de marci de mare prestigiu. La Paris, peste 25.000 de vizitatori au admirat galeriile deschise pentru public de firmele participante.
Grupul Jolidon a parcurs, in 2008, un proces de re-branding, iar produsele sub marcile 'Prelude' si 'Argos', precum si cele de confectii Flacara -Falla, de lenjerie 'In fiore', 'Chiaro di luna' si 'Lyli', s-au bucurat de mult interes din partea publicului.
Tot in 2008, la sarbatorirea celor 15 ani de existenta a Jolidon, la Cluj-Napoca au venit reprezentantii marilor companii de profil din Europa.
Daca in 1993, la fondare, Jolidon avea doar patru angajati si un capital de 100.000 de lei vechi, la ora actuala, grupul are 1.500 de angajati. La ora actuala, Jolidon are un lant de magazine (35) in Italia – la Milano, Torino, Padova si Roma. In Franta, primul magazin a fost deschis la Lyon, in 2007, iar anul trecut, in aprilie – primul magazin Jolidon din Caen. Au urmat cele din Lille. Compania clujeana intentioneaza sa ajunga, pana in 2010, la o retea de 40 de magazine in Franta, 20 in franciza si 20 proprii.
Jolidon exporta produsele sale in Franta, Belgia, Rusia, Ucraina, Grecia, Liban, Africa de Sud, Japonia, SUA, Polonia, Olanda si in tarile nordice europene.