21 C
București
sâmbătă, 7 septembrie 2024
AcasăSpecialFOTO. Moda verii: culori vii şi croieli îndrăzneţe

FOTO. Moda verii: culori vii şi croieli îndrăzneţe

Brandul Reserved sărbătoreşte trei ani pe piaţa românească printr-o colecţie aniversară intitulată „Beautiful Story”.

Colecţia „Beautiful Story” cuprinde haine în culori calde şi cu croieli îndrăzneţe. În această vară, designerii Reserved au ales combinaţii de culori vii precum corai, vernil, turcoaz, alb, galben şi roşu. Ţinutele vestimentare traduc spirtul brandului: actual, fresh, versatil.

Reserved este un brand de modă destinat oamenilor tineri, interesaţi de modă şi de ultimele tendinţe. Brandul include trei linii: City, Casual şi Young.

La lansarea noii colecţii au participat numeroase vedete autohtone printre care Alexandra Ungureanu, Mihai Sturzu şi Florin Grozea de la Hi-Q, actriţa Crina Matei.

Colecţia a fost prezentată de Răzvan Popescu de la Radio Zu, iar Daniela Crudu şi Bianca Draguşanu au fost animatoare.

Expasiune record – 14 magazine în trei ani

Brandul Reserved, alături de Cropp Town şi House, face parte din grupul LPP Fashion. LPP a inaugurat primul magazin din România în aprilie 2008.

„Primii trei ani de activitate în România i-aş descrie drept „Extaz” şi „Agonie”. De ce? E simplu. În primii 3 ani am reuşit să deschidem 14 magazine într-un timp record (un an şi 6 luni), am reuşit să creăm o echipă, am reuşit să supravieţuim crizei fără să facem datorii, am reuşit să minimizăm pierderile. Minusuri? Am închis două magazine”, spune Alexander Zeciu, Director General LPP Fashion.

În 2011, compania LPP Fashion deţine 12 magazine în oraşe precum Bucureşti (AFI PALACE Cotroceni, Băneasa Shopping City, Liberty Center), Brăila (Promenadă Shopping Center) , Bacău (Arenă Mall), Arad (Atrium Center).

„ Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,6 milioane de euro. Cele mai profitabile şi mai de succes locaţii Reserved sunt în Bucureşti Băneasa Shopping City şi AFI Palace Cotroceni, dar şi magazinul din Brăila”, spune Zeciu.

La nivel de obiective pentru 2011- 2012, managementul LPP Fashion vrea să îşi securizeze şi să îşi marketeze mai bine locaţiile, dar intenţionează să aducă şi noi branduri pe piaţă vestimentară din România. Un alt target: să deschidă noi locaţii pentru toate cele trei branduri.

Alexandra Jeles
Alexandra Jeles
Alexandra Jeles, redactor Rl online
Cele mai citite

Rich Homie Quan, rapper american, s-a stins din viață la 34 de ani

Rapperul american Rich Homie Quan, cunoscut pentru hituri precum „Type of Way” și „Flex (Ooh, Ooh, Ooh)”, a decedat joi la vârsta de 34...

Dialog satiric între vaci: Din ciclul Fermier la UE m-aș duce

– Ole, Torero! – Oleu, teroare! Că de când am intrat în UE, s-a dus liniştea boilor şi taurilor noştri! – Aşa e! Nu vezi...

Frunzele cad, iar mercurul coboară: vremea se răcește

Administrația Națională de Meteorologie a actualizat prognoza meteo pentru următoarele patru săptămâni Toamna își intră în drepturi, iar temperaturile vor scădea treptat în această lună....
Ultima oră
Pe aceeași temă