Ofertele magazinelor din Polus sunt adresate, in majoritate, tinerilor amatori de haine casual, atenti la tendintele din tarile europene
Casual la Polus Center
La Cluj-Napoca, s-a deschis mall-ul Polus, primul dintre cele patru complexe comerciale anuntate pentru urmatoarea perioada. Oferta magazinelor de vestimentatie este destul de variata, cu tote ca, vedetele "Zara","Mango", "New Yorker" sau "Pull and Bear" nu au deschis inca.
Magazinul "Marks & Spencer" ofera tinute office, lenjerie intima, incaltaminte pentru barbati si femei. "Terranova" si "Calliope" sunt doua magazine care au drept public tinta tinerii, carora le propun articole de imbracaminte la preturi accesibile si calitate buna. Un alt chirias din Polus Center este "C.A.T.O.", care are imbracaminte si accesorii, iar "Etam", brand francez, a intrat pe piata clujeana numai cu lenjerie intima. Din pacate, preturile pe care le promoveaza plaseaza magazinul peste targetul pe care il are in tara-mama. "Lacoste" este un brand cunoscut pentru calitate, tinutele sport –casual. Preturile magazinului din Cluj sunt mai ridicate, dar merita vazut. "S’Oliver"ofera haine casual-sport de dama si barbati casual, la preturi destul de ridicate. Magazin cu oferta de preturi rezonabile este "Tiffosi", care are haine casual de dama si barbati, de calitate buna, sau "Motivi" care ofera haine de dama de buna calitate. "Peter Murray" are tinute de seara, de calitate foarte buna, iar brandul local Deylani vine completeaza ofertele pe partea de bussines.