Numărul comenzilor primite pentru Dacia Duster în prima săptămână după lansarea pe piaţa italiană, în weekend-ul 8-9 mai, se ridică la peste 1.800, a anunţat filiala din Peninsulă a grupului Renault, scrie Agerpres.
Modelul Dacia Duster a fost lansat în Italia în weekend-ul 8-9 mai, prin organizarea unei manifestări ‘porţile deschise’ la show-room-urile Renault-Dacia în care afluenţa a fost masivă – peste 33.000 de vizitatori, 4.300 de drive-test-uri şi 600 de contracte încheiate în numai două zile. Numărul contractelor s-a ridicat la 1.800 după primele şapte zile de la lansarea modelului.
Versiunea de bază a suv-ului Dacia Duster se comercializează în Italia plecând de la preţul de 11.900 de euro, dar cea mai mare parte a clienţilor înregistraţi în prima săptămână au optat pentru versiunile Laureate, cu maximum de dotări, ale căror preţuri ating 14.051 euro (motor pe benzină) şi 16.051 de euro (motorină). De asemenea, 63% dintre cei 1.800 de clienţi au optat pentru versiunea pe motorină, iar 70% au preferat varianta cu tracţiune 4×2, considerată mai economică şi mai ecologică, al cărei preţ este de 15.900 de euro.
‘Fenomenul maşinilor low-cost, pentru care modelele Logan şi Sandero au fost pioniere, este astăzi o realitate mai mult decât concretă în Italia’, a spus Jacques Bousquet, preşedintele Renault Italia.
Lansarea modelului Duster va consolida şi în acest an boom-ul înregistrat de poziţia Dacia pe piaţa auto din Italia, în condiţiile în care lansarea anul trecut a modelului Sandero a dus la creşterea cu 152% a vânzărilor în 2009 faţă de 2008. Dacia a înregistrat în 2009 în Italia vânzări însumând 21.739 de autovehicule şi a intrat în clasamentul primilor 20 de constructori auto de pe piaţa din Peninsulă.