Dacia a vândut, pe data de 14 octombrie, mașina cu numărul 3 milioane. Clientul, un spaniol, a primit cheile noii sale mașini, un Sandero Stepway, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Vehiculul cu numărul 3 000 000 i-a fost înmânat clientului din Spania, în cadrul unui eveniment organizat de Dacia la stadul său de la Salonul Auto de la Paris.
„Cu 3 milioane de vehicule vândute în mai puțin de 10 ani, Dacia este un caz unic în universul auto mondial", a declarat Nicolas Wertans, director de vânzări al grupului Renault la nivel mondial. Oficialul face referire la dominarea unui segment din piață prin introducerea unei politici low-cost, marca românească reușind să-și construiască în timp imaginea unui constructor care pune accentul pe raportul calitate – preț.
"De altfel, Dacia – marca ce oferă cea mai tânără gamă de modele din piața auto mondială – înregistrează o creștere a rezultatelor în toate țările din Europa. In această zonă geografică, creșterea vânzărilor este de 36,2% pe primul semestru al anului în curs. În bazinul mediteranean, Dacia a reușit să crească în cotă de piață în toate țările din regiune, în ciuda unor contexte economice mai puțin favorabile. În concluzie, marca Dacia continuă să se dezvolte iar, ca element de noutate, va începe să fie comercializată și pe piața din Israel înainte de sfârșitul anului, aceasta după ce în 2013 s-a lansat cu succes în alte 6 țări: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru și Malta", se mai arată într-un comunicat al Dacia.
În ceea ce privește rețelele sociale, Dacia a reușit deja să strângă peste 2 milioane de fani pe Facebook în doar 4 ani.