Lenovo Group si-a deschis saptamana trecuta oficial sucursala sa din Romania, dupa integrarea completa a Diviziei de Computere Personale IBM pe piata locala. Lenovo a precizat ca va creste sprijinul acordat clientilor, distribuitorilor si integratorilor de sisteme locali, pentru a promova in Romania brand-uri precum ThinkPad, ThinkCenter si ThinkVantage. In acelasi timp, deschiderea filialei locale va oferi companiei Lenovo ocazia de a se apropia mai mult de segmentele sale principale de public, pentru a putea raspunde mai bine necesitatilor si cerintelor acestora, oferindu-le produsele si tehnologiile necesare intr-un interval scurt de timp. „In Romania, Lenovo va tinti toate segmentele de piata, de la companii mari si mijlocii pana la birouri mici si utilizatori individuali”, a declarat Diana Munteanu, Channel Manager Lenovo Romania. „Am dori sa reafirmam preocuparea noastra pentru canalul partenerilor de business si piata IMM-urilor. Partenerii de afaceri ai companiei Lenovo vor continua sa beneficieze de resurse consistente in domenii precum marketing si vanzari, training, certificare si suport tehnic”, a adaugat ea. Lenovo a fost vanzatorul numarul unu de PC-uri in China timp de opt ani consecutivi si cel mai bun vanzator de PC-uri din regiunea Asia/Pacific (cu exceptia Japoniei). Conform IDC, in 2004 Lenovo a obtinut aproximativ 13 miliarde USD in venituri, cu un volum anual de produse de aproximativ 14 milioane unitati. Compania se numara printre primii trei producatori de pe piata globala de PC-uri.